עורך דין ייפוי כוח מתמשך בתל אביב

ייפוי כוח מתמשך הוא אחד מן המסמכים המשפטיים החשובים ביותר אותו יכול לערוך אדם בימי חייו. המשמעות הרבה שלו מחייבת כמובן את שכירתם של אנשים המקצוע הטובים והמתאימים ביותר לליווי התהליך, ובראשם – עורך דין ייפוי כוח מתמשך. כיצד בוחרים עורך דין כזה? מהו היתרון של עורך דין ייפוי כוח דווקא בתל אביב? על כל זאת במאמר ועוד שלפניכם.

 

מהו ייפוי כוח מתמשך?

ראשית יש לפתוח בהקדמה קצרה בדבר מהותו של ייפוי כוח מתמשך. ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי אותו עורך אדם בעל כשירות משפטית, על מנת לקבוע כיצד יתנהלו ענייניו הכספיים, הרפואיים והאישיים בעת בה הוא כבר לא יהיה בעל כשירות משפטית מתאימה על מנת לנהלם בעצמו. ייפוי הכוח המתמשך אינו חייב לכלול את כל הנושאים הללו, ובהחלט ניתן לערוך ייפוי כוח שעוסק רק באחד או בשניים מהם.

 

כיצד לבחור עורך דין ייפוי כוח מתמשך?

החשיבות הרבה שנודעה למסמך המשפטי שנקרא "ייפוי כוח מתמשך", מחייבת בחירה נכונה ואחראית של עורך הדין שמלווה את ההליך. על מנת שתדעו לעשות את הבחירה הנכונה ריכזנו לכם מספר קריטריונים שחשוב לשים אליהם לב:

קריטריון ראשון: הסמכה לעריכת ייפוי כוח מתמשך

הקריטריון הראשון שחשוב לשים אליו לב בעת בחירת עורך דין ייפוי כוח מתמשך הוא כמובן תחום העיסוק של עורך הדין. למעשה, כשאנו מדברים על ייפוי כוח מתמשך המאפיין הזה חשוב כל כך עד שהמחוקק קבע בעצמו שלא כל עורך דין יכול לערוך מסמך כזה.

על פי קביעת המחוקק, רק עורך דין שעבר הכשרה מיוחדת, שבסופה קיבל הסמכה מאת האפוטרופוס הכללי, יכול לשמש כעורך דין מלווה בעת עריכת ייפוי כוח מתמשך. את רשימת עורכי הדין הללו תוכלו למצוא באופן פשוט באמצעות חיפוש מהיר בגוגל. עריכת ייפוי הכוח המתמשך על ידי עורך דין שלא הוסמך לצורך העניין היא פשוט חסרת משמעות, שכן ייפוי כוח שכזה לא יתקבל במשרדי האפוטרופוס הכללי, ובהתאם לכך לא יהיה ניתן לאוכפו בבוא העת.

קריטריון שני: ניסיון

תחום הידע המקצועי של עורך הדין הוא חשוב מאוד, ואין לזלזל בו כמובן, אך מעבר לכך – ערכו של ניסיון משפטי של ממש גם הוא לא יסולא בפז. כאשר מדובר במסמך בעל יכולת פוטנציאלית לשנות ולהשפיע על חייו של אדם מקצה לקצה, חשוב לשכור לצורך המשימה עורך דין עם ניסיון מתאים בעריכתם של ייפויי כוח דומים. ניסיון כזה ימנע טעויות ויאפשר לכם לעבור את ההליך בבטחה.

קריטריון שלישי: יחסי אנוש

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך שפעמים רבות עריכתו כוללת בתוכה רגישויות אנושיות שונות. בהתאם לכך, אנשי המקצוע המלווים את ההליך צריכים גם הם להיות מודעים לרגישויות הללו, ולצורך לנווט את ההליך כולו ביניהן בבטחה. בנוסף לכך, צריך עורך הדין ליצור תחושה נעימה ונינוחה בקרב הממנה, מייפה הכוח, ולהיות מסוגל ליצור איתו יחסי אמון, שכן לולא כך עלול הממנה למצוא את עצמו בסופו של התהליך ללא התאמה מדויקת בין רצונותיו לביטוי שלהם בייפוי הכוח.

 

קריטריון רביעי: פניות

משכו של תהליך עריכת ייפוי כוח מתמשך עשוי להשתנות ממקרה למקרה, אך בכל מקרה אסור שייפוי הכוח המתמשך ייערך תחת לחץ ודוחק של מי מן הצדדים. מדובר במסמך משפטי שיש לעורכו בשיקול הדעת ובכובד הראש המתאימים לו. בהתאם לכך, לא מומלץ לשכור לצורך כך עורך דין שלוח הזמנים הצפוף שלו לא יאפשר לכם למצות את ההליך עד תומו.

 

מדוע עורך דין ייפוי כוח בתל אביב?

קריטריון חשוב נוסף בבחירתו של עורך דין, אותו לא הזכרנו בסעיף הקודם, עוסק בעניין הלוקאליות של עורך הדין. לכאורה ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי שאינו תלוי מקום, ולכן כל עורך דין, מכל מקום, יכול לערוך אותו.
הדבר כמובן נכון, אך בכל זאת ישנם מספר יתרונות לבחירה בעורך דין מקומי לצורך העניין.

 

הטרחה הנחסכת

היתרון הראשון הוא כמובן הטרחה הנחסכת בכך לכל המעורבים בעניין. למעשה, פשוט אין סיבה לנסוע רחוק לצורך עריכתו של ייפוי כוח מתמשך, כך שאם אתם גרים באזור תל אביב, כדאי לכם להיעזר בשירותיו של עורך דין ייפוי כוח בתל אביב.

 

נושאים רכושניים

בנוסף לכך, בייפוי כוח מתמשך עשויים להיכלל נושאים רכושניים, ובהם נושאים הקשורים למקרקעין שונים. לצורך ניסוח ייפוי כוח מתמשך מתאים למקרקעין הללו נדרשת לעיתים היכרות עם האזור ועם רשויות המקרקעין השונות באותו מקום. ליוויו מקומי שמכיר את כל אלו יכול לפיכך להוות יתרוך משמעותי. מקומיותו של עורך הדין, ומתוך כך, היכרותו עם הרשויות המקומיות והניסיון שלו בעבודה עימן, יכול לסייע כמובן גם בעניינים שאינם רכושיים, ובאופן כללי להפוך את ההליך כולו לפשוט ולמהיר יותר.

מחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך בתל אביב? פנו לעו"ד יוני לוי, עורך דין ייפוי כוח מתמשך מוסמך.

 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך בתל אביב
עורך דין ייפוי כוח מתמשך בתל אביב

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader