עורך דין בתל אביב

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

שירותיו המשפטיים של עורך דין משתנים בהתאם לתחום עיסוקו, כאשר מקום עיסוקו של עורך הדין משפיע גם הוא על העניין. במאמר זה נעסוק בשירותיו המשפטיים השונים של עורך דין בתל אביב.

 

השירותים המשפטיים של עורך דין בתל אביב

כאמור לעיל, ביכולתו של עורך דין בתל אביב להציע שירותים משפטיים שונים ומגוונים, כאשר הדבר תלוי בתחום עיסוקיו הספציפי של עורך הדין, שנעסוק בכמה מהם בפירוט להלן:

 

עורך דין מקרקעין בתל אביב

עורך דין מקרקעין מתעסק בתחומים שונים ומגוונים, הקשורים כולם בעולמם של נכסי המקרקעין, אך לא דווקא לעסקאות מקרקעין. כך למשל מציע עורך דין כזה שירותים משפטיים לבית משותף, לבעלות משותפת במקרקעין, לעסקאות מקרקעין, למיסוי מקרקעין, להתחדשות עירונית ועוד.

 

תחום עיסוקו של עורך דין מקרקעין

למעשה כל פעולה משפטית הקשורה במקרקעין כלשהם היא בתחום עיסוקו של עורך דין מקרקעין. חשוב לדעת כי בהקשר של מקרקעין פעולות רבות, גם פעולות יום יומיות במיוחד, הן פעולות משפטיות, שכן מדובר בתחום שיש בו הסדרים משפטיים רבים המוסדרים בחוקים שונים. 

 

עורך דין נדלן בתל אביב

עורך דין הנדל"ן, כשמו כן הוא, מציע שירותים משפטיים בתחום הנדל"ן. נדל"ן הן ראשי תיבות של נכסי דלא ניידי – כלומר, נכסים שאינם ניידים. לכאורה מדובר בתחום משיק מאוד לתחום המקרקעין, כאשר ההבדל נעוץ בעיקר באופי הפעולות המשפטיות בהן מתעסק עורך דין נדלן לעומת עורך דין מקרקעין. 

שירותים משפטיים מגוונים

בעוד עורך דין מקרקעין מציע שירותים משפטיים מגוונים בכל תחומי המקרקעין, עורך דין נדלן מציע שירותים כאלו בעיקר לעסקאות נדל"ן שונות, הן פרטיות והן מסחריות.

 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך בתל אביב

עורך דין ייפוי כוח מתמשך מציע שירותים משפטיים בתחום ייפוי הכוח המתמשך, שהוא מעין מסמך אפוטרופסות מוקדם שעורך האדם בעצמו, ולא בית המשפט. כך יכול עורך ייפוי הכוח המתמשך, הנקרא ממנה, לקבוע את עתידו בעת שהוא כבר לא יוכל לקבל את החלטותיו בעצמו.

 

שירותיו המשפטיים של עורך הדין

שירותיו המשפטיים של עורך הדין בהקשר הזה מתבטאים הן בעריכתו של ייפוי הכוח, הן בניסוחו והן בהפקדתו, שהיא תנאי לתוקפו. 

 

עורך דין לשון הרע בתל אביב

שירותיו של עורך דין לשון הרע גם הם שונים ומגוונים. כלולים בהם כמובן לווין של תביעות לשון הרע, הן מצידו של התובע והן מצידו של הנתבע. לא מדובר בעניין פשוט, שכן לתביעות לשון הרע מסלולים שונים ומגוונים המחייבים ידע ומיומנות על מנת להכריע בהן כראוי. 

 

עמדות חשופות לתביעה

אך לעורך דין שירותים משפטיים חשובים גם לכתחילה, ולא רק בדיעבד. כך מציע עורך הדין שירותי הדרכה לצורך מניעתן של תביעות כאלו. שירותים כאלו חשובים במיוחד עבור גופים שעיסוקם מעמיד אותם בעמדה חשופה לתביעות לשון הרע, כמו למשל אמצעי תקשורת, מוציאים לאור ואפילו מדפיסים. 

 

עורך דין מכירת דירה בתל אביב

גם תחום מכירת הדירה הוא התמקצעות ספציפית של הדיסציפלינה הרחבה של דיני מקרקעין. חשוב להבין שמדובר בהתמחות חשובה, שכן לצורך הענקת שירותים משפטיים בעסקת מכירת דירה דרושה התמחות ספציפית, והתמחות כללית בדיני המקרקעין אינה מספיקה.

השירותים המשפטיים שמציע עורך דין מכירת דירה

אם כן, השירותים המשפטיים שמציע עורך דין מכירת דירה קשורים כולם בהיבטים המשפטיים של מכירת הדירה. בתוך זה כלולים ביצוע בדיקות מקדימות, חיפוש הרוכש, ניהול משא ומתן איתו, ניסוח החוזה, הבטחת התמורה למוכר, ובסופו של דבר – העברת הבעלות.

 

עורך דין רכישת דירה בתל אביב

התחום המשפטי של רכישת דירה גם הוא נחשב כמובן התמחות ספציפית בדיני המקרקעין, התמחות הקשורה בליווי המשפטי של עסקאות מקרקעין מצידו של הרוכש.

השירותים המשפטיים שמציע עורך דין מסוג זה מתחלקים לשני סוגים: שירותים משפטיים בעסקאות רכישת דירה יד 2, ושירותים משפטיים בעסקאות רכישת דירה מקבלן, כאשר לכל אחת מהן דרושים שירותים משפטיים שונים והתמחות משפטית שונה במקצת. 

 

סיכום

קשה להגדיר בצורה ברורה את שירותיו המשפטיים של עורך דין בתל אביב, וזאת מכיוון שמדובר בשירותים ומגוונים ושונים כל כך זה מזה. במסגרת מאמר זה הצגנו על קצה המזלג את השירותים המשפטיים שמציע עורך דין בעל התמחויות ספציפיות שונות. 

בשלב זה חשוב לדבר גם על מאפיין המקומיות של עורך הדין, שגם לו יש משמעות בהקשר של השירותים המשפטיים שהוא מציע. לעורך דין מקומי יש יתרון מסוים בהענקת שירותים משפטיים הקשורים בהיכרות עם הסביבה, הן הסביבה הפיזית והן הסביבה המשפטית. 

 

ידע מוקדם על הסביבה של הדירה

כך למשל הוא יכול להציע ללקוח המעוניין ברכישת דירה, ידע מוקדם על הסביבה של הדירה בה הוא מתעניין, ובכך לעזור לו בבירור כדאיותה של העסקה, או להציע לכל לקוח היכרות עם רשויות החוק והמשפט המקומיות, היכרות שעשויים להיות לה יתרונות דיוניים משמעותיים.

 

מחפשים עורך דין בתל אביב? פנו לעו"ד יוני לוי.

משרדינו נמצאים במגדל מידטאון, קומה 39, דרך מנחם בגין 144 תל אביב.

עורך דין בתל אביב
עורך דין בתל אביב

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader