עורך דין קניית דירה בכפר שמריהו

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

חלום המגורים הנוצץ והנחשק ביותר בישראל הוא ללא ספק קניית דירה בכפר שמריהו, או וילה מדהימה ואקסקלוסיבית שמזכירה ארמון, למי שמעוניין לדייק יותר. כאן אפשר ליהנות מחוויית המגורים הטובה ביותר, מחינוך איכותי, אוכלוסייה משגשגת וגם קרבה לכל אזורי המרכז. אך רק מי מכם שייערך לעסקה היקרה באופן נכון ומושכל, צפוי להצליח בתהליך הרכישה עד סופו.

 

עו"ד לרכישת דירה בכפר שמריהו

כפר שמריהו הוא מועצה מקומית קטנה ואיכותית, המונה כ-2,000 תושבים בלבד. מדובר במקום פסטורלי ומרשים שממוקם סמוך למחלף הסירה בהרצליה ובקרבת כל יתר ערי המרכז ויישובי כביש החוף. עם השנים הפך כפר שמריהו לשם נרדף למגורים באיכות חיים ונמשכים אליו בעיקר אנשים אמידים מאוד, שיכולים להרשות לעצמם מגורים במקום.

אם גם אתם נמנים על אותם האנשים, תוכלו להיעזר כעת בעורך דין המתמחה בדיני מקרקעין ולקבל ממנו סיוע וליווי מלאים לתהליך הרכישה. הליווי המשפטי מונע מהקונים להיקלע לטעויות ובעיות שונות, שיגררו אחריהן לא רק מפח נפש חמור, אלא גם הוצאות כלכליות שהקונים כלל לא תכננו להוציא.

 

משק בכפר שמריהו

הליווי המשפטי רלוונטי גם למי שמעוניין לרכוש משק או שטח בכפר שמריהו. כידוע, מדובר ביישוב חקלאי בעברו ולכן הוא מכיל עדיין משקים ונחלות וותיקים שאין בהם בנייה אך שייכים ליורשים של בני המקום או משפחה משושלת המייסדים שמעוניינים למכור אותם. גם כאן יצטרך עורך הדין להגן על הקונה ולמנוע בעיות בדיעבד ובפרט כאלה שמוציאות מתוקף את מסירת השטח והבעלות עליו בפועל.

 

קניית דירה בכפר שמריהו מתוך התאמה מלאה

לפני שתקבלו את הייצוג והסיוע המקצועיים מגורמים שונים, תצטרכו להחליט מהו הנכס האידיאלי בעבורכם. ייתכן שאתם מחפשים קרבה טובה לנקודות המרכזיות של המושב, או להתרחק מהן, שכנים שדומים לכם מבחינת הסטטוס (משפחה צעירה למשל) או סביבה ירוקה יותר, רחוב שנמצא בסמוך ליציאה מהיישוב, בית שניתן לארח בו מספר רב של אנשים בו זמנית ועוד.

רק אחרי שתבחרו את הנכס האידיאלי ביותר למטרותיכם, שגרת החיים והצרכים (רצוי להיעזר במתווך דירות שמכיר את היישוב ונכסיו היטב), תוכלו להתייעץ עם עורך דין מתאים. הן המתווך והן עורך הדין דואגים בראש ובראשונה לשלושה תנאים מסחריים שכלולים בתוך העסקה: מחיר הנכס, מועד התשלום ומועד המסירה.

 

קניית דירה חדשה בעזרת עו"ד

עורך הדין מבצע מספר בדיקות שיאמתו את טיב הנכס ובעליו, כמו למשל בדיקת מצבו התכנוני של הנכס במועצה המקומית ואימות זהותו של המוכר על ידי תעודת זהות ונסח טאבו מעודכן. עורך הדין בודק שאין הערות אזהרה או שעבודים לגבי הנכס שייתכן וירחיקו את הקונה מהעסקה ומוודא שהנכס לא כולל זכויות נוספות לצד ג'. בנוסף, על עורך הדין לבדוק שבנכס אין חריגות בנייה וששטחו תואם את השטח בתוך הבית בפועל.

ייתכן גם שעורך דינכם יסייע מבחינה משפטית גם בצד הפיננסי של המשוואה. אם יש לכם צורך במשכנתא, גרירת משכנתא, קבלת הלוואה לכל מטרה וכד', גם הבנק ידרוש מכם לחתום על מסמכי ההלוואה השונים וגם כאן יוכל עורך הדין לעזור – לעבור על החוזה, להעמיד שאלות משפטיות בפני הבנק ולמנוע מהקונה חתימה על מסמך שעלול לפגוע בו בהמשך הדרך.

בנוסף, עורך הדין יוכל לייעץ לגבי חבויות המס הצפויות מהעסקה ולהבהיר לקונה מהם המיסים שיהיה עליו לשלם והאם יש הפחתה שהוא זכאי לה מכוח החוק.

 

קניית דירה יד שנייה בעזרת עו"ד

כאשר כל הנתונים בנוגע לדירה הרצויה כבר יודעים וברורים ועורך הדין גיבש את כל האינפורמציה הרצויה כך שהלקוח קיבל החלטה, יהיה ניתן להתקדם צעד אחד נוסף בתהליך המכירה.

כעת ינהל עורך הדין יחד עם עורך דינו של המוכר או המוכר בעצמו משא ומתן, הכולל את תנאי המסירה ותנאי התשלום. ממשא ומתן זה נולד הסכם המכר – חוזה משפטי מפורט וקריטי שבו מפורטים ומפורקים כל תנאי העסקה והוא זה שמספק את כל הפרטים, התיאור וההסכמות של הצדדים לגבי העסקה.

עורך הדין עובר בקפדנות רבה על הסכם המכר, מגיש הסתייגות מסעיפים מסוימים במידת הצורך, מתקן, מנהל מו"מ נוסף והכל על מנת שהסכם המכר יעמוד כראוי מבחינת הזכויות של הקונה וימנע מצב של פגיעה, הנובעת מחוסר היצמדות לחוקים או ניסוחים חסרים שיכולים להשתמע גם לשתי פנים בעת ובעונה אחת.

אחרי שהעסקה נחתמת והצדדים לוחצים ידיים, אפשר לפתוח את השמפניה ולחגוג את הצטרפותכם כתושבים מן המניין לכפר שמריהו האקסקלוסיבי והייחודי. בשלב שאתם חוגגים, עורך הדין כבר ידאג להעביר על שמכם את הנכס בטאבו ולעדכן את הרשויות לגבי ביצוע העסקה.

 

רואים את התמונה המלאה

כל דירה שנרכשת בכפר שמריהו עברה תהליך מורכב הכולל בדיקות רבות, שאיפה למיטוב ההסכם ויצירת סדר פעולות מאורגן על מנת להצליח להגיע לעסקה המשתלמת ביותר. עורך הדין יהיה שם כדי להבטיח לכם ביצוע של עסקה טובה, חלקה, נכונה ומוצלחת.

עורך דין קניית דירה בכפר שמריהו
עורך דין קניית דירה בכפר שמריהו

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader