קניית דירה בכפר סבא

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

חולמים על קניית דירה בכפר סבא? בצדק. אחרי הכל, כפר סבא נחשבת לעיר משגשגת, נוחה מאוד למגורים, מתפארת בשכונות איכותיות וחיים עם הכל בהישג ידכם. יחד עם זאת, קניית דירה כאן היא צעד כלכלי יקר ומשמעותי וייתכן שגם המשמעותי ביותר להמשך חייכם. לכן חשוב שתדעו כיצד מנהלים את התהליך בצורה נבונה, שכלתנית, הגיונית ושקולה כדי למנוע שגיאות ומפח נפש.

 

עיר מרכזית, נגישה ומפנקת

כפר סבא שוכנת סמוך לערים הוד השרון ורעננה ונחשבת למרכז תעשייתי, מסחרי וחינוכי חשוב בכל אזור לב השרון ומציעה מגורים נוחים הכוללים כל צורך ופתרון אפשריים. המחירים כאן אינם יקרים כמו בהשוואה לערים הרצליה או רמת השרון הקרובה ולכן רבים מוצאים דווקא פה את מקום המגורים האידיאלי, או את הפוטנציאל המתאים להשקעת נדל"ן איכותית.

אין ספק שמגורים בעיר יעניקו לכם מענה למגוון רחב מאוד של צרכים ודרישות שחיפשתם, אך מוטב שלא תיתפסו לשאננות: עסקה שלא התנהלה כראוי, לא השכילה לבחון נקודות חשובות בהסכם מול הקבלן או המוכר וגם ויתרה על כמה וכמה בדיקות חשובות מאין כמוהן בדרך, עשויה להתברר כקנייה לא טובה ולהותיר אתכם עם דירה שאתם לא מתחברים אליה ואולי גם סובלים ממנה.

ולכן חשוב שנאמר כבר עכשיו שמתווך הנדל"ן הוא הגורם המקצועי החשוב והמרכזי בחיפוש אחר דירה למגורים או השקעה, משום שהוא יוכל לספק לכם את כל האינפורמציה לקבלת החלטה מתאימה.

 

קניית דירה בכפר סבא עלולה להתגלות כאתגר

בוודאי שמעתם לא פעם על "פיצוץ" או "נפילה" של עסקת נדל"ן שנגרמה עקב חילוקי דעות או חוסר הסכמה בין מוכרים וקונים, חוסר התאמה בדיעבד, חרטה בקרב אחד הצדדים לגבי התקדמות בעסקה או ביצוע עסקה באופן כללי, ויתור כתוצאה מטיפול מאוחר מידי באישור למשכנתא שלא אושרה או דירה קודמת שמכירתה מתעכבת.

כל אחד מהתרחישים הללו ועוד המון, מציב הן את הקונה והן את המוכר בסיטואציה בעייתית מאוד. ככל שהזמן חולף, המוכר נאלץ להזדרז למכור ואולי גם להוריד במחיר כדי לעודד קונים נוספים. קונה שכבר נמצא זמן רב בשוק ומבין שהמוכר נואש, יוכל למנף את העסקה לטובתו.

מנגד, עיכוב במציאת הדירה המתאימה מצד הקונה הופך לסיר לחץ, מה שגורם לקונה להתפשר על הרכישה שלו או להוסיף כסף כדי להשלים את הקנייה ולסיים עם התהליך. ייתכן שהוא אף ינהל משא ומתן גמיש מידי עם המוכר, יסכים לתנאים או התחייבויות שמוטב היה לשקול בתהליך סבלני יותר ויישאר בסופו של דבר עם דירה שאיננה לשביעות רצונו המלאה.

מתווך לרכישת דירה בכפר סבא

מתווך נדל"ן המסייע לכם ברכישת הדירה יוכל לפטור אתכם מהמתנה ארוכה. כגורם מקצועי הפועל מידי יום בין מוכרים וקונים, שותף לעסקאות קנייה ומכירה רבות וגם מנהל אותן לא פעם, הוא יודע כיצד למצוא לכם כקונים את הדירה המתאימה ביותר, בזמן הקצר ביותר ועם כמה שפחות טרחה מצידכם.

המתווך נדרש להיות בקיא מאוד בכל מה שנוגע לעיר עצמה, לשכונה, לדירה הנמכרת וגם למה שמסביב: עסקאות בבתים סמוכים, מצב השכונה, אורח חיי התושבים, מאפייני הסביבה, מה קיים, מהי הקרבה לכל מיני מקומות וכן הלאה.

כאשר אתם כקונים משתפים את המתווך בסוג הדירה שחשובה לכם, הוא יכול ללמוד מכך על הצרכים החשובים, התקציב ואפילו השכונה או הבניין/ צמוד-קרקע שהכי יתאימו לכם. הוא יוכל לסייר איתכם בנכס ולשמוע מכם מהן הבעיות או החסמים, להציע פתרונות או במידת הצורך לבקר בנכסים נוספים.

כל אלו חוסכים לכם זמן עתק בחיפושים אחר הדירה, כך שהתהליך צפוי להסתיים מהר ממה שאתם חושבים – תוך חודשיים-שלושה בדרך כלל.

 

קניית דירה חדשה בעזרת מתווך

הסיוע המקצועי חיוני גם למי מבינכם שמעוניין לקנות דירה חדשה. בכפר סבא ישנם מספר פרויקטים בשלבי בנייה שונים ובהם תוכלו להתרשם מהתוכנית המקומית ולרכוש דירה. יחד עם זאת, את הדירה עצמה אתם פוגשים "על הנייר", בשרטוט פשוט שאמור להבהיר לכם כיצד הדירה בנויה או מחולקת והיכן ממוקם כל דבר.

כאן הראייה המקצועית וההבנה של המתווך תסייע לכם מאוד. המתווך יוכל להבין מה בדיוק מקבלים בחדרים (תשתיות, שקעי חשמל, לאן פונים החלונות וכו') ולהציף שאלות שלא חשבתם לשאול כמו למשל הקרבה של הדירה לחדר הפחים (מה שעלול להסתבר כבעיה בפועל, כאשר ריח רע חודר מחלונות הבית), היכן החניה, לאן הבניין פונה, מה מיקומו ביחס לשכונה, לכבישים המרכזיים ועוד.

 

קניית דירה יד שנייה בעזרת מתווך

הידע המקצועי הנדרש בקניית דירה למגורים הוא עמוק ומורכב הרבה יותר ממה שרוב הקונים משערים. לא די רק בהבנה פשוטה במקרקעין, או ברשימת הבדיקות החשובות כמו על שם מי רשום הנכס בטאבו. מדובר גם בהיערכות כלכלית נכונה לעסקה, שתאפשר לכם לבצע את הקנייה בצורה יעילה וחלקה.

המתווך יוכל לסייע לכם בנושאים משיקים כמו השקעות, משכנתאות, מיסוי, תכנון ובנייה, שיפוצים, עיצוב פנים, התנהלות מול רשויות מקומיות, מול וועדי שכונה ועוד. הידע המקצועי משתנה כמובן ממתווך למתווך ולכן עליכם לוודא שאתם פונים לאדם מקצועי, מנוסה ומומלץ מאוד, המשתף פעולה עם גורמים מקצועיים נוספים ורלוונטיים שינחו אתכם עד להשלמת הקנייה בשעה טובה.

קניית דירה בכפר סבא
קניית דירה בכפר סבא

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader