עורך דין ברחובות

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

כל אדם מבין כי תפקידו של עורך דין, שתחום עיסוקו הוא המשפט, הוא להוביל בעבור לקוחו את ענייניו המשפטיים. עם זאת, רבים הם שאינם יודעים מהם הצדדים המשפטיים הללו. אז מהם הצדדים המשפטיים בהם מתעסק עורך דין ברחובות, ובכלל, בתחומים שונים? על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

עורך דין ברחובות – הצד המשפטי

כאמור לעיל, וכפי שמבינים כולם, תפקידו של עורך הדין הוא עיסוק בצד המשפטי של ענייני החיים השונים. עם זאת, מדובר בהגדרה כללית במיוחד, וזאת מכיוון שלא תמיד קל, בעבור מי שאינו בעל מקצוע, לזהות את הצד המשפטי בכל תחום.

הצדדים המשפטיים של תחומים נפרדים שונים זה מזה כמובן, נעמוד להלן על כמה תחומים כאלו בפירוט:

 

עורך דין מקרקעין ברחובות

עורך דין מקרקעין מתעסק כמובן בצד המשפטי של ענייני המקרקעין, כלומר ענייני בעלות, עסקאות ופעולות הנעשות באדמה מסוימת. 

בשל הערך החברתי הגבוה שאנו מעניקים למקרקעין ישנם חוקים והסדרים רבים הנוגעים אליהם, וזאת כדי להגן ולהסדיר ככל הניתן על זכויות הקניין של אזרחי המדינה. 

כך הצד המשפטי של המקרקעין כולל בתוכו כמעט כל פעולה משמעותית שניתן לעשות בהם, כולל מכירה, השכרה, חכירה, שיפוץ, חלוקה מחדש, תכנון, רישום, החזקה, שימוש, וצורות מיוחדות של בעלות כמו בעלות משותפת במקרקעין או בית משותף. 

 

עורך דין נדלן ברחובות

עורך דין נדלן הוא עורך דין שתחום מומחיותו הוא עסקאות נדל"ן, ובהן: מכירה וקנייה של דירות מגורים, מכירה וקנייה של נדל"ן מסחרי, פרויקטים של התחדשות עירונית ועוד. 

הצד המשפטי של העסקאות הללו הוא נרחב ביותר, שכן דרך יצירתם היא דרך משפטית לחלוטין – חוזה. בנוסף לכל כוללות העסקאות הללו בדיקות מקדימות של מצב משפטי ותכנוני, ולבסוף, אך לא אחרון מבחינת חשיבות – כוללות העסקאות הללו גם חובת רישום, בלעדיה אין העסקה מגיעה לסיומה.

חובת הרישום היא עניין קריטי, עד כדי כך שלמעשה קבע המחוקק שלא ניתן לעשותה ללא ליווי של עורך דין. 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך ברחובות

כאשר אנו מדברים על ייפוי כוח מתמשך הצד המשפטי הוא ברור יותר, מכיוון שכל עניינו של ייפוי הכוח המתמשך הוא הסכם משפטי. מסיבה זאת גם לא ניתן כלל לערוך ייפוי כוח מתמשך ללא סיוע של עורך דין מוסמך לעניין, שכן מדובר בפעולה שכולה שייכת לספירה המשפטית. 

 

עורך דין לשון הרע ברחובות

הפצת לשון הרע היא כמובן איננה עניין משפטי דווקא, אך הכלי שנתן המחוקק בידי האזרחים על מנת להתמודד עם הפצת דברי לשון הרע כנגדם הוא כלי משפטי טהור.

כלי זה כולל בתוכו שתי אפשרויות תביעה נזיקיות, תביעה עם הוכחת נזק או תביעה ללא הוכחת נזק, וגם אפשרות של הגשת קובלנה פלילית כנגד המפיץ. 

 

עורך דין מכירת דירה ברחובות

הצד המשפטי של עסקת מכר דירה דומה לצד המשפטי של דיני הנדל"ן בכללותם. עיקר ההבדל פה תלוי בנקודת המבט, כאשר כשמדובר בעורך דין המייצג את המוכר יהיה עליו להטות את הצד המשפטי של העסקה, ככל הניתן, לטובת לקוחו. 

כך למשל יעסוק עורך הדין המייצג את מוכר הדירה בענייני המס המוטלים עליו בעסקה כזאת, תוך סיוע למוכר להכווין את פעילותו כך נטל המס ייפול על כתפיו יהיה הנמוך ביותר האפשרי על פי החוק. 

 

עורך דין רכישת דירה ברחובות

בדומה לצד המשפטי של עסקת מכירת דירה, גם הצד המשפטי של עסקת רכישת דירה שונה מזה של עסקאות נדל"ן באופן כללי בנקודת המבט, כאשר כאן נקודת המבט המשפטית היא דווקא זו של הרוכש.

המשמעות של נקודת המבט הייחודית נעוצה למשל בתוכן ההסדרים שנקבעו בחוזה, כאשר האינטרס של הקונה מוביל את עורך הדין להטות את הכף לכיוון של הבטחת זכויותיו הקנייניות של לקוחו בצורה הטובה ביותר, וללא לקיחת סיכונים מיותרים. 

 

סיכום

כאשר מבינים, ולו במעט, כמה נרחב הוא הצד המשפטי בעניינים כה רבים בחיינו, קשה שלא להעריך את חשיבות תפקידו של עורך הדין. 

שכן, כשם שבדרך כלל לא ננסה לטפל בענייננו הבריאותיים לבדנו או באמצעות אדם שאינו מוכשר לכך, כך אין מומלץ לנהוג בצורה כזו כאשר מדובר על ענייננו המשפטיים. 

נכון הוא הדבר שלרוב לא מדובר בעניינים של חיים ומוות, אך כן מדובר בעניינים עשויה להיות להם השפעה קריטית על האופן בו ייתנהלו חייו בהמשך, וזהו דבר שאין לזלזל בו.

 

מחפשים עורך דין ברחובות? פנו לעו"ד יוני לוי. 

עורך דין ברחובות
עורך דין ברחובות

תחומי העיסוק של עורך דין מקרקעין נוגעים בכל הקשור לפן המשפטי של עסקאות שמבוצעות בנכסי מקרקעין, מלווה ומייצג את לקוחותיו בכל הקשור לעסקאות אלו. תחומי עיסוק אלו כוללים בין היתר מכירה, השכרה, תכנון, רישום, החזקה, שימוש, שיפוץ ועוד.

במידה ואתם מעוניינים לבצע עסקה כלשהי במקרקעין, הראשון שעליכם לפנות אליו הוא עורך דין מקרקעין. עורך הדין ילווה אתכם לאורך ההליך הרצוי, יוודא שכל האינטרסים והזכויות שלכם נשמרות בחוזה, יבצע את כל הבדיקות הדרושות בטרם העסקה וילווה אותה עד סופה.

כן. כל פעולה שיכולה להיראות לנו פשוטה, ואפילו פשוטה מאוד, יכולה להכיל לא מעט ניואנסים משפטיים שחייבים להכיר לפני שמבצעים אותה (חוקים, תקנות, רגולציות ועוד), ולכן יש להיוועץ עם עורך דין מקרקעין לפני כל עסקה במקרקעין.

אם עסקת המקרקעין שאתם מעוניינים לערוך מתרחשת ברחובות ובסביבתה, מומלץ שעורך הדין שילווה אותה יכיר את האזור בצורה מעמיקה, לרבות את התקנות העירוניות המקומיות שנוגעות לתחום המקרקעין – כך שתקבלו שירות מקיף ואיכותי יותר.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader