על העורך דין שייצג אתכם

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

רכישת דירה הינה העסקה הגדולה ביותר בחייו של אדם. הדבר נכון אף יותר, כאשר מדובר בזוגות צעירים שרכישת דירה מקבלן מהווה את עסקת הנדל"ן הראשונה בחייהם. רכישת דירה מקבלן נעשית לרוב, כאשר "דירה על הנייר" (כלומר, הדירה עוד לא בנויה) הגוררת עמה סיכון גבוה יותר מאשר רכשת דירה "יד שניה". ולכן, הדבר מצריך ליווי מקצועי של עורך דין מומחה בתחום.

 

על העורך דין שייצג אתכם

עו"ד יוני לוי מלווה את הלקוח באופן אישי וצמוד, החל מן השלב המקדמי של המשא-ומתן הראשוני, ביצוע של כל הבדיקות המקדמיות הדרושות בקשר עם הנכס והעסקה בכללותה, ניהול משא ומתן מהיר ואפקטיבי, עריכת חוזה המכר, מעמד החתימה, דיווחים לרשויות המס, מסירת החזקה בנכס, ועד השלב הסופי של רישום הנכס בטאבו על שם הקונה וסיומה המוצלח של העסקה.

 

העורך דין של הקבלן לא מייצג את הרוכשים

הרוכשים אמנם נדרשים לשלם לעורך הדין של הקבלן שכר טרחה, אך שכר הטרחה המשולם לעורך דין של הקבלן נועד לביצוע פעולות רישום הזכויות בדירה על שם הרוכשים.

עורך הדין של הקבלן אינו מייצג את הרוכשים אלא את האינטרסים של הקבלן בלבד. הסכמים אלה אינם מאוזנים, נוטים מאוד לטובת הקבלנים ולעתים כוללים סעיפים שאינם סבירים עבור הקונה ועלולים לפגוע בו. חשוב מאוד להבין את ההסכם וגם לדעת שניתן לערוך בחוזה שינויים. החוזה ככזה שנוטה באופן ברור לטובת הקבלן, מגלגל את האחריות לכתפי הרוכשים, שללא ייצוג משפטי, למעשה לוקחים על עצמם את האחריות והסיכון שמוטלים על הקבלן ו/או מי מטעמו..

באתר משפטי זה, של עו"ד יוני לוי תוכלו למצוא מקורות מידע אשר יסייעו בידכם ובידי אנשי המקצוע מטעמכם לצלוח את ביצוע הרכישה בהצלחה ובמהירות.

על העורך דין שייצג אתכם
על העורך דין שייצג אתכם

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader