עורך דין בהרצליה

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

כל אדם יזדקק בשלב כזה או אחר בחייו, וסביר להניח יותר מפעם אחת, לשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום מסוים. בכל אחד מן השירותים הללו לאישיותו של עורך הדין עשויה להיות השפעה מכרעת על הצלחתה של הפעולה המשפטית המבוקשת. אז כיצד בוחרים עורך דין בהרצליה? על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. 

 

כיצד לבחור עורך דין בהרצליה?

שאלת הבחירה בעורך הדין קשורה באופן הדוק לצורך שלשמו נשכר עורך הדין, כך שעבור כל פעולה משפטית בתחום שונה יש לשים לב לקריטריונים ייחודים לתחום זה.

עם זאת, ישנם מספר קריטריונים שיהיו נכונים תמיד, וביניהם ניתן למנות את קריטריון ההתמחות והידע ואת קריטריון הניסיון. 

קריטריון ההתמחות הוא הדרישה שעורך הדין שתשכרו לצורך עניין משפטי מסוים אכן יהיה בעל התמחות ספציפית באותו עניין, ואילו קריטריון הניסיון מוסיף על כך אלמנט חשוב – היכולת ליישם את הידע במציאות. 

 

עורך דין מקרקעין בהרצליה

אחד מהדברים החשובים ביותר בבחירתו של עורך דין מקרקעין הוא עניין המקומיות של עורך הדין, וזאת מכיוון שענייני מקרקעין השוטפים עשויים להיות עניינים יומיומיים של ממש ולדרוש היכרות עם הסביבה של המקרקעין, הן הפיזיים והן המשפטיים.

כך למשל עורך דין מקרקעין המלווה בית משותף עשוי להידרש להופיע באותו בית מספר פעמים בשנה, לעיתים ללא התראה מוקדמת. כאשר עורך הדין הוא קרוב וזמין הדבר הופך ממילא את שירותיו בנושא הזה לטובים יותר. 

 

עורך דין נדלן בהרצליה

בנוסף לקריטריונים הבסיסיים שיש לשקול בבחירתו של עורך דין, כאשר בוחרים עורך דין נדלן יש לתת משקל גם לחוש העסקי של עורך הדין. עורך דין נדלן בעל חוש עסקי מפותח הוא בהכרח עורך דין שיעניק שירות יותר טוב ללקוחותיו, שכן מדובר בתחום משפטי שכרוך באופן בלתי ניתן להפרדה בתחום העסקי.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך בהרצליה

כאשר בוחרים עורך דין ייפוי כוח מתמשך קריטריון חשוב נוסף שיש לשקול הוא יחסי האנוש של עורך הדין. יחסי האנוש חשובים במיוחד דווקא בעת ליווי משפטי של ייפוי כוח מתמשך וזאת בשל הרגישות הכרוכה בעניין פעמים רבות. 

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך עדין המשלב בתוכו פעמים רבות רגשות ויחסי משפחה מורכבים. על מנת להצליח לשזור את כל אלו בהצלחה ובנעימות יש צורך בחכמה אנושית רבה ובחיבור טוב לאנשים העומדים מול עורך הדין.

 

עורך דין לשון הרע בהרצליה

אמנם הדגשנו לעיל קריטריון הניסיון חשוב בבחירתו של כל עורך דין, מכל סוג התמחות, אך בהקשר של עורך דין לשון הרע דבר חשוב במיוחד, וזאת דווקא בשל אפשרויות התביעה וההגנה הרבות הקיימות בתחום זה.

אפשרויות אלו מחייבות לא רק הבנה עמוקה בחוקים ותקדימים השונים של דיני לשון הרע, אלא גם ניסיון ורסטילי בתביעות כאלו. זאת מכיוון שבסופו של דבר, על מנת לדעת באמת את סיכויי ההצלחה של תביעתו של הלקוח בכל אחד מן המסלולים, יש לחוות את העניין על בשרך מספר פעמים קודם לכן.

 

עורך דין מכירת דירה בהרצליה

כאשר אנו מדברים על בחירתו של עורך דין מכירת דירה נכנס קריטריון חשוב נוסף – מיומנות משא ומתן. מדובר בקריטריון ייחודי הנדרש דווקא לעורך דין המלווה עסקאות מורכבות, כאלו שכלול בהן משא ומתן שכזה.

למעשה, על מנת להשיא את הרווח של מוכר הדירה, על ידי מכירת הדירה בסכום הגבוה ביותר האפשרי אך גם בזמן הקצר ביותר, מיומנות במשא ומתן היא דבר חשוב במיוחד, דבר שלא כדאי להתפשר עליו. 

 

עורך דין רכישת דירה בהרצליה

מיומנות משא ומתן חשובה כמובן גם לעורך דין שמלווה עסקת מכירת דירה מצידו של הרוכש, והפעם כדי להשיא את רווחיו שלו, אך בנוסף לכך יש לשים לב בבחירתו של עורך דין רכישת דירה גם לקריטריון היסודיות של עורך הדין. 

היסודיות במקרה הזה היא חשובה מכיוון שבעת עסקת רכישת דירה כוללת בתוכה פרטים רבים, ששכחה או פספוס של אחד מהם עלולה להכשיל את העסקה כולה. כאשר חשוב להבין משמעות כישלונה של עסקה כזו עבור הרוכש עשויה להיות הן אובדן הכסף והן אובדן הדירה. 

 

סיכום

בחיינו אנו נעזרים באנשי מקצוע רבים לצרכים שונים. כך למשל אנחנו נעזרים באנשי מקצוע עבור דברים פשוטים כמו התקנת מכונת כביסה או הרכבתו של ארון, אך אנו משתמשים באיש מקצוע גם כדי לרכוש דירה. 

כאשר אנו בוחרים בעל מקצוע אנו בעצם מפקידים את אמוננו בידיו של איש חיצוני, וסומכים עליו שיסדר את ענייננו בשבילנו על הצד הטוב ביותר, זאת מבלי שאנו מבינים בתחום בעצמנו בדרך כלל.

על כן יש להקדיש את מירב כובד הראש והרצינות בבחירתו של כל איש מקצוע, אך בעיקר בבחירתו של עורך דין, שכן אחרי הכל מדובר באיש מקצוע שמלווה אותנו בצמתים קריטיים ביותר בחיינו, בהם תוחלת הרווח תוחלת ההפסד הם גדולים ביותר.

במהלך בחירתו של עורך הדין יש לתת משקל גם לקריטריון המקומיות של עורך הדין, אך לזכור שלא מדובר בקריטריון בינארי. כלומר, אפשר לוותר במעט על הקרבה של עורך הדין, וזאת על מנת להגשים בצורה טובה יותר קריטריונים חשובים אחרים.

 

מחפשים עורך דין בהרצליה? פנו לעו"ד יוני לוי.

עורך דין בהרצליה
עורך דין בהרצליה

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader