פרסום לשון הרע באינטרנט

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

נקבע כבר לפני כעשור בפסק הדין (ע"א 1622/09 גוגל ישראל בע"מ נ' חברת ברוקרטוב (פורסם בנבו, מיום 1.7.10)) נקבע בסעיף 3 לפסק הדין: "אין כל מניעה עקרונית כי פרסומים באינטרנט המוציאים דיבתו של אדם יקימו אחריות בגין לשון הרע."

 

פרסום לשון הרע באינטרנט וכיכר העיר החדשה

האינטרנט הוא "כיכר העיר" החדשה שהכול שותפים לה. הגלישה על גלי הרשת העולמית ובתוך הרשתות החברתיות – מאפשרים קבלת מידע והעברתו, "האזנה" לדעות של אחרים והשמעתן של דעות עצמיות. אך בד בבד גוברת גם האפשרות להפצתם של מסרים שליליים והיקף הפגיעה האפשרית בשמו הטוב של אדם.

פרסום לשון הרע כולל בתוכו שני רכיבים הנדרשים להוכחה: האחד, הביטוי עולה לכדי "לשון הרע" וכן האם מדובר על "פרסום".

 

פרסום לשון הרע באינטרנט
פרסום לשון הרע באינטרנט

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader