עורך דין בנתניה

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

בבואו של כל אדם לבחור עורך דין, לכל מטרה, יש להעניק משקל לקריטריונים שונים ומגוונים. אחד מהם הוא קריטריון המקומיות של עורך הדין. אז מדוע חשוב לחפש בעבור עניין משפטי בנתניה דווקא עורך דין בנתניה? על כל זאת במאמר שלפניכם.

 

מדוע דווקא עורך דין בנתניה?

למקומיותו של עורך דין ישנם יתרונות שונים ומגוונים, המתבטאים בצורה שונה בכל תחום משפטי. נעמוד להלן על היתרונות הייחודים לפי מספר תחומים:

 

עורך דין מקרקעין בנתניה

היתרון הגדול של עורך דין מקומי בענייני מקרקעין הוא ברור במיוחד, שכן מקרקעין הן מטבעם אינם ניתנים להזזה. פעמים רבות על מנת למלא את תפקידו כראוי צריך עורך הדין לבקר במקרקעין עצמם, ולעיתים אף יותר מפעם אחת, דבר שניתן לעשות בקלות רבה יותר כאשר מדובר בעורך דין מקומי.

 

עורך דין נדלן בנתניה

עורך דין נדלן, בדומה לעורך דין מקרקעין, מתעסק גם הוא בנכסים שאינם ניתנים להזזה, ולכן על מנת להתרשם מהעניין המשפטי המוטל על הפרק יש לראות את הדבר בעיניים.  עיסוקו של עורך דין נדלן הוא בעיקר בעסקאות נדל"ן, הן עסקאות פרטיות והן עסקאות מסחריות. עסקאות כאלו דורשות היכרות עם הסביבה של הנכס, הן מבחינה פיזית והן מבחינה תכנונית וכלכלית.

 

היכרות שכזאת

היכרות שכזאת עשויה לתרום ללקוח רבות, שכן בכוחו של עורך דין מקומי, המכיר את הנכס ואת סביבתו מקרוב, להעריך באופן מהימן יותר את כדאיותה של העסקה בעבור הלקוח, להזהיר אותו מפני התחייבות לעסקה בלתי משתלמת.

 

עורך דין ייפוי כוח מתמשך בנתניה

על אף שהדבר אינו אינטואיטיבי, למקומות של עורך הדין יתרון גם כאשר מדובר על שירותים משפטיים הכרוכים בעריכתו של ייפוי כוח מתמשך. במקרה כזה היתרון קשור בעיקר החיסכון הפוטנציאלי עשויה ליצור הקרבה לכל הצדדים המעורבים, הן חיסכון בזמן יקר והן חיסכון בכסף. 

עריכתו של ייפוי כוח

עריכתו של ייפוי כוח מתמשך דורשת מספר פגישות של הממנה, שלעיתים כבר אינו אדם צעיר המתנייד בקלות ממקום למקום, עם עורך הדין. בנוסף לכך יש לערוך פגישות משותפות גם עם קרובי משפחתו של הממונה, ומיופי כוח והם יודעים העתידיים.

 

עורך דין באזור שלך

פעמים רבות רוב האנשים הללו, ולעיתים כולם, מתגוררים באותו אזור, וחבל להטריח אותם לנסוע רחוק בעבור העניין. במצב של ישראל היום, שבו יש עורכי דין רבים הפזורים בכל רחבי הארץ, ניתן בהחלט למצוא עורך דין ייפוי כוח מתמשך מוצלח ברוב סביבות המגורים, מבלי להטריח מבלי לטרוח. 

 

עורך דין לשון הרע בנתניה

היתרון המשמעותי של עורך דין לשון הרע מקומי נפוץ בעיקר בהיכרות שלו עם הערכאות השיפוט המקומיות. מדובר ביתרון שאין לזלזל בו, שכן הוא עשוי פעמים רבות להטות את הכף. הדבר חשוב במיוחד דווקא בדיני לשון הרע מכיוון שמדובר בתביעות בעלות מסלולים שונים ומגוונים, בחירה נכונה בהם היא חשובה ביותר להצלחתה של התביעה.

 

שיקולים נוספים

חלק מן השיקולים שיש לשקול בבחירת מסלול התביעה קשור גם באופייה של ערכאת השיפוט אליה עשויה להגיע התביעה, ועל כן בחירה אסטרטגית נבונה מחייבת היכרות עם ערכאות השיפוט המקומיות, הן בית משפט השלום והן בית המשפט המחוזי. 

 

עורך דין מכירת דירה בנתניה

היתרון הגדול של עורך דין מקומי לצורך ליווי של עסקת מכר דירה מצידו של המוכר טמונה גם היא בהיכרות בניסיון עבודה קודם עם הרשויות המקומיות, אך לאו דווקא ערכאות השיפוט.

 

היכרות עם רשויות השלטון המקומי

בהקשר הזה חשובה יותר היכרות עם רשויות השלטון המקומי, רשויות המס המקומיות לשכת המקרקעין המקומית. כל הללו הן רשויות שיש לעבוד איתן על מנת להביא עסקת מכירת דירה לסיומה המוצלח. בדומה לכל בירוקרטיה, גם פה היכרות מוקדמת וניסיון של עבודה קודמת עם המערכות הללו עשויה בהחלט להביא לטיפול זריז וקל יותר בעניינים הנדרשים מולן.

 

עורך דין רכישת דירה בנתניה

יתרונותיו של עורך דין רכישת דירה מקומי דומים מאוד ליתרונותיו של עורך דין נדלן מקומי, שכן גם פה היכרות עם סביבתו של הנכס עשויה בהחלט למנוע מלקוחו של עורך הדין להתחייב לעסקה שאינה משתלמת.

 

עורך דין רכישת דירה מקומי

עורך דין רכישת דירה מקומי, כזה שכנראה ליווה עסקאות דומות באזור, יוכל ללמד את לקוחו באילו מחירים פחות או יותר נמכרים נכסים דומים במקום, מהם יתרונותיו של מיקומו של הנכס, ולא פחות חשוב מכך – מהם חסרונותיו. 

 

סיכום

בישראל ישנם עורכי דין רבים, וממילא ישנם גם לא מעט עורכי דין טובים בכל תחום. עם זאת, גם בין עורכי הדין הטובים והמקצועיים ישנם הבדלים, ההופכים את שירותיו של אחד מהם לחכמה יותר בעבור לקוח מסוים.

הבדלים אלו הם כמובן רבים מספור, ואין זה המקום למנותם, אך במאמר זה התעסקנו באחד מהם – הבדלי המיקום. עורך דין יכול להיות מוכשר מאוד בתחומו, ועדיין לא להוות התאמה מושלמת בעבור הלקוח בשל משמעויות המרחק ביניהם, בעבור שני הצדדים המעורבים.

 

חשוב להכיר

עם זאת, חשוב לזכור כי מרחק הוא לא עניין של שחור ולבן, ויש בו ספקטרום רחב. על כן, שווה בהחלט להגדיל את רדיוס החיפוש אחר עורך דין מעבר לעיר המגורים הספציפית, ולערוך השוואה בין עורכי דין באזור כולו. כך אולי תתפשרו במעט על המקומיות, אך תזכו ביתרונות חשובים אחרים.

 

מחפשים עורך דין בנתניה? פנו לעו"ד יוני לוי.

עורך דין בנתניה
עורך דין בנתניה

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader