עורך דין מקרקעין בחולון

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

גרים בגוש דן ומעוניינים לשכור או להשכיר דירה? מתכננים לקנות דירה, בית, מגרש או נכס מסוג אחר? לא כדאי ולא נכון לוותר על שירותיו של עורך דין מקרקעין בחולון והאזור. עדיין לא משוכנעים? המשיכו לקריאת השורות הבאות שבהם עו"ד מקרקעין יוני לוי מסביר על הצורך בסיוע משפטי בעסקאות נדל"ן והקווים המנחים למציאת עו"ד מקרקעין מומלץ שימקסם את הרווח שלכם בעסקה.

בכל הנוגע לעסקאות נדל"ן, אין כמו לקבל עצה מגורם מומחה לנושא. הדבר נכון במיוחד בהקשר לעסקת מכירה או רכישה של נכס למגורים, שעבור רובנו, היא החלטה משמעותית מאוד בפן הפיננסי והאישי, שהיא לרוב לא פחות מאשר משנת חיים. במדריך שלפניכם עו"ד מקרקעין יוני לוי יסביר למה מומלץ לשים לב כשמחפשים משרד עורך דין מקרקעין בחולון והסביבה, ואילו שאלות כדאי לשאול מראש על מנת להבטיח שאתם עושים בחירה טובה.  

 

למה מומלץ לשים לב כשמחפשים משרד עורך דין מקרקעין בחולון והסביבה?

ברגע שמתחילים לחפש עוד עם התמחות במקרקעין, לצורך עסקת נדל"ן מכל סוג שהוא, אחד הנדבכים המרכזיים בתהליך החיפוש, הוא בדיקת חוות דעת וביקורות על עורכי דין שונים מהתחום. כמובן, חשוב להיות מודעים היטב לעובדה שלקוחות שונים מסתייעים בעורכי דין לענייני מקרקעין לצרכים שונים. פירוש הדבר הינו כי לא כל המלצה על עורך דין מקרקעין מחולון, בהכרח תהיה רלוונטית לסוג השירות שלו אתם זקוקים ולכן לא בהכרח תשרת אתכם.

 

אילו שאלות כדאי לשאול מראש על מנת להבטיח שאתם עושים בחירה טובה?

כשאתם מחפשים עו"ד נדל"ן במרכז, יש כמה שאלות שכדאי לכם לשאול את המשרדים שאליהם אתם פונים, כדי לוודא שאתם בוחרים בחוכמה:

האם דיני מקרקעין הם תחום ההתמחות העיקרי של המשרד?

עסקאות נדל"ן הן תמיד עניין מורכב הכרוך בטיפול בנכסים בשווי גבוה. בהתאם לכך, כל טעות שתתבצע במסגרת עסקה כזו, יכולה לגבות מכם מחיר גבוה. הדרך היחידה לצמצם את מרווח הטעות בעסקאות מקרקעין, היא להסתייע בשירותיו של בעל מקצוע שעסקאות אלו הן תחום התמחותו המרכזי, ורצוי כבר מהשלבים הראשוניים ביותר של העסקה.

 

מה הוותק של עורך הדין בתחום המקרקעין?

ניסיון רב ומגוון של עו"ד מקרקעין, הוא הבסיס להצלחת העסקה, למיקסום זכויות ולחיסכון משמעותי בהוצאות הכרוכות בה עבור מיוצגיו. הוותק של עו"ד מקרקעין בתחום הוא שיקול משמעותי בבחירת עורך דין לליווי עסקת נדל"ן, שכן עורך דין מנוסה יודע לספק ללקוח מענה יצירתי בהתאם לצורך, גם בעסקאות מורכבות יחסית. 

 

אילו שירותים משפטיים המשרד מציע בתחום המקרקעין?

משרדי עורכי דין שונים בתחום המקרקעין מציעים שירותים משפטיים שונים ללקוחותיהם. לא כל המשרדים העוסקים במלאכה מתמחים בהכרח בכל סוגי השירותים. לכן חשוב שתבררו מראש אם המשרד שאליו פניתם אכן מספק את סוג השירות הספציפי שאתם זקוקים לו. 

 

הסיבה לכך שאתם זקוקים לעורך דין מקרקעין בחולון – ויפה שעה אחת קודם

עסקאות נדל"ן הן תמיד עניין מורכב הכרוך בטיפול בנכסים בשווי גבוה. בהתאם לכך, כל טעות שתתבצע במסגרת עסקה כזו, יכולה לגבות מכם מחיר גבוה. הדרך היחידה לצמצם את מרווח הטעות בעסקאות מקרקעין, היא להסתייע כבר מהשלבים הראשוניים ביותר של העסקה, בשירותיו של בעל מקצוע שעסקאות אלו הן תחום התמחותו המרכזי ובהתאם לכך, מודע לכל שינוי או חידוש בחקיקה הרלוונטית ובפסיקה בתיקי נדל"ן.

למאמר בנושא: עסקאות נדל"ן משתלמות לשנת 2022 לחצו כאן >>>

 

איך מוצאים עו"ד מקרקעין מומלץ בחולון והסביבה?

כאשר מתחילים לחפש עורך דין בעל התמחות בדיני מקרקעין, לטובת עסקת נדל"ן מכל סוג שהוא, אחד הנדבכים המרכזיים בתהליך החיפוש, הוא בדיקת חוות דעת וביקורות על עורכי דין שונים מהתחום. כמובן, חשוב להיות מודעים היטב לעובדה שלקוחות שונים מסתייעים בעורכי דין לענייני מקרקעין לצרכים שונים. פירוש הדבר הינו כי לא כל המלצה על עורך דין מקרקעין מחולון, בהכרח תהיה רלוונטית לסוג השירות שלו אתם זקוקים ולכן לא בהכרח תשרת אתכם.

 

קווים מנחים למציאת עו"ד מקרקעין מומלץ שימקסם את הרווח שלכם בעסקה

כדי להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם בוחרים במשרד עורך דין מקרקעין שיספק לכם מענה אופטימלי לצרכים הספציפיים שלכם, כדאי לשים לב לפרמטרים שנמנה כאן, שימקדו אתכם בחיפוש:

 

  • במה משרד עורך הדין מתמחה ספציפית?

עורך דין מקרקעין טוב הוא כזה שמעודכן תמידית בכלל שינויי החקיקה והפסיקה בתחום הנדל"ן ובתחומים המשיקים לו, כדוגמת מיסוי מקרקעין. לכן כדאי לברר האם פניתם למשרד עו"ד המתמחה ספציפית בתחום המקרקעין, או לעו"ד שזהו תחום עיסוקו המשני בלבד.

 

  • כמה שנות ניסיון יש לעורך הדין שלפניכם בתחום המקרקעין?

ניסיון עשיר בעסקאות נדל"ן ומקרקעין ממגוון סוגים, הוא הבסיס לכך שעורך הדין המייצג אתכם יבצע את עבודתו על הצד הטוב והמקצועי ביותר וידע גם לספק לכם פתרונות יצירתיים בשעת הצורך, על מנת למקסם את הזכויות והאינטרסים שלכם. לכן חשוב לברר דוגרי מהו הוותק של כל עו"ד מקרקעין בחולון שאליו אתם פונים, לפני שאתם מחליטים.

 

  • אילו סוגי שירותים משרד עורכי הדין מציע?

לא כל משרד עו"ד לענייני מקרקעין בחולון מציע את אותו ארסנל שירותים ללקוחותיו. בהתאם לכך, עליכם לשאול מפורשות האם המשרדים שאליהם אתם פונים אכן מספקים את השירות הנחוץ לכם. לדוגמה, אם אתם צריכים לערוך הסכם שיתוף במקרקעין או הסכם פירוק מקרקעין, בררו מראש אם זה משהו שתוכלו לקבל מענה עבורו כחלק משירותי המשרד שאליו פניתם.

 

לסיכום

בחירת עו"ד מקרקעין טוב בחולון ולמעשה בכל מקום, היא החלטה משמעותית וכבדת משקל, היות ועסקאות נדל"ן הן לא רק מורכבות, אלא רק נוגעות לסכומי כסף גבוהים. לכן כדאי לראיין כמה משרדי עורכי דין מהתחום לפני שמקבלים החלטה ולא להסס לשאול כל שאלה שעולה על דעתכם, כדי לעמוד גם על טיב השירות שתקבלו מעורך הדין שייצג אתכם.

בחירה בעו"ד מקרקעין בחולון ובכלל, היא החלטה כבדת משקל. זאת משום שעסקאות מקרקעין מערבות בסכומי כסף משמעותיים מאוד. בהתאם לכך, לפני שאתם מגיעים להחלטה, אל תוותרו על ביצוע סקר שוק מקיף בין משרדי עורכי דין שונים בתחום הנדל"ן ושאלו כל שאלה שעולה על דעתכם. משרד עו"ד מקרקעין יוני לוי מבין את המורכבות עמה אתם מתמודדים וישמח לספק לכם מענה משפטי מקיף, מקצועי ובגובה העיניים בכל נושא נדל"ני. פנו אלינו כבר היום לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.

עורך דין מקרקעין יוני לוי ישמח לענות לכם על כל סוגיה והתלבטות. פנו למשרדנו עכשיו לתיאום שיחת התייעצות!

 

שאלות ותשובות:

כדאי להיוועץ בעו"ד מקרקעין בחולון והאזור בכל עסקה הקשורה בנכס מקרקעין. בין אם עסקינן ברכישת דירה, רכישת בית, רכישת מגרש, רכישת נדל"ן מסחרי, רכישת חלקת קרקע, השכרת נכס למגורים, יצירת שותפות במקרקעין, פירוק שיתוף במקרקעין, העברת זכויות בנדל"ן, בניה או הרחבה של נכס וכן הלאה.

לרוב, שכר הטרחה שיגבה עו"ד מקרקעין במרכז על ליווי בעסקת מכר יגיע ל- 1% ומעלה משווי הנכס. אולם זוהי עלות דינמית שמשתנה כתלות במורכבות העסקה.

שירותי עורך דין מקרקעין בחולון מתומחרים לפי מודלים שונים שכל משרד עו"ד מגדיר לעצמו. יש עורכי דין הגובים שכר טרחה בשיעור קבוע, בעוד שאחרים גובים תשלום לפי שעת ייעוץ, או שעת עבודה. יש גם משרדים הגובים תשלום בשתי התצורות האלו במקביל, כשהתעריף הקבוע נגבה תמורת שירותים סטנדרטיים ואילו התשלום השעתי נגבה תמורת משימות מיוחדות.

ברוב עסקאות המקרקעין דרוש ליווי באופן שוטף או ביצוע ביקורת בתדירות של אחת לשנה כדי לוודא מהו הסטטוס של הנכס. לכן מומלץ לברר במסגרת תהליך חיפוש עורכי הדין מה יהיה משך תקופת השירות שעורך הדין יתחייב לספק לכם עבור העסקה המדוברת.

עורך דין טוב לענייני מקרקעין הוא בראש ובראשונה עו"ד שמקפיד להתעדכן ללא הרף בשינויי החקיקה והתמורות בפסיקה בעולמות הנדל"ן והתחומים המשיקים להם, כמו תחום מיסי המקרקעין. 

מומלץ להתייעץ עם עורך דין מקרקעין חולון בכל עסקה הנוגעת לנכס מקרקעין או נדל"ן. לדוגמא, קניית דירה, רכישת בית, קניית חלקה, קניית מגרש, קניה של נכס מסחרי, וכן השכרת דירה, השכרת בית, יצירת שיתוף במקרקעין, פירוק שותפות במקרקעין, העברת זכויות בנכס, בנייה או הרחבת נכס ועוד. 

ככלל, שכר הטרחה שאותו עו"ד דיני מקרקעין בחולון גובה בגין ליווי בעסקאות מכירה של נדל"ן מגיע לפחות עד 1% משווי הנכס ולעיתים אף יותר. זוהי כמובן עלות שמשתנה בהתאם לרמת מורכבותה של העסקה. 

כשבוחרים עורך דין מקרקעין בחולון ובכל מקום בארץ, הניסיון המקצועי והמעשי בתחום הנדל"ן הוא חשוב מאין כמוהו, אך אין לוותר בשום פנים ואופן על זמינות מעורך הדין המייצג ומשירות ברמה הגבוהה ביותר. עורך דין מקרקעין שהתקשורת מולו אינה נוחה לכם ואינה מתבצעת בגובה העיניים, הוא לא עורך הדין המתאים עבורכם.

 

עורך דין מקרקעין בחולון
עורך דין מקרקעין בחולון

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader