עורך דין מקרקעין מחיר

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

ישראלים שניצבים בפני עסקת נדל"ן משמעותי כמו רכישה או מכירה של נכס, שואלים את עצמם בין היתר כמה יעלה להם לשכור עורך דין מקרקעין לליווי העסקה. במאמר זה נענה על שאלה זו ונסביר גם למה בבחירת עורך דין מקרקעין מחיר הוא לא הפקטור היחיד שצריך להעסיק אתכם.

 

עורך דין מקרקעין מחיר לליווי עסקאות מכר ורכישה של נדל"ן

מרבית האנשים מתחילים לברר לגבי שירותי עורך דין מקרקעין מחיר כאשר קניית דירה או מכירת דירה עומדת על הפרק. אין זה מפתיע בהתחשב בהיקפם הגבוה של הכספים המועברים מיד ליד במסגרת העסקאות הללו. אם גם אתם שאלתם את עצמכם כמה תשלמו עבור ליווי מעורך דין מקרקעין בעסקה, כדאי שתדעו כי טווח המחירים נע בין אחוז אחד לשני אחוזים ממחיר הנכס.

מדובר לרוב בסכומים של עשרות אלפי שקלים ובנכסים יקרים מאוד או עסקאות נדל"ן מורכבות במיוחד, אף למעלה מכך – אם כי החיסכון בהוצאות שעורך דין מקרקעין טוב עשוי לייצר למען לקוחותיו במסגרת העסקה, הוא לרוב גבוה מעלות שכר הטרחה שיידרשו לשלם לו תמורת שירותיו.

 

עורך דין מקרקעין מחיר לרכישת דירה – מה תקבלו בתמורה?

כאשר אתם שוכרים את שירותיו של עו"ד לענייני מקרקעין לליווי של רכישת דירה או בית, הנה כמה מן סוגי השירותים המקובלים, אותם תוכלו לצפות לקבל בתמורה לכספכם:

  • ביצוע בדיקות מקדמיות
  • בדיקת הסכם מכירה
  • תכנון מס
  • עזרה בניהול המשא ומתן בעסקה
  • רישום של הערת אזהרה
  • טיפול בהעברת הזכויות בנכס
  • טיפול בנושאים בירוקרטיים מול הרשויות המקומיות
  • ליווי שלב החתימה על ההסכם
  • ועוד

 

עורך דין מקרקעין מחיר לשעת ייעוץ או שעת עבודה

בהקשרים אחרים שאינם עסקאות מכר ורכישה, לרוב יגבה עורך דין לענייני מקרקעין מחיר לפי שעת עבודה או שעת ייעוץ. ישנם גם משרדי עו"ד מקרקעין הגובים תשלום קבוע לפי מחירון שירותים, המשתנה בהתאם לסוג השירות המבוקש. העלויות לשירותי משרדי עו"ד מקרקעין שאינם ניתנים במסגרת עסקאות מכר / קנייה, נעות לרוב סביב מאות שקלים. אולם ישנם כמובן גם שירותי עו"ד נדל"ן שיכולים לעלות אף אלפי שקלים או יותר.

 

למה בבחירת עורך דין מקרקעין מחיר הוא לא הפקטור היחיד שצריך להעסיק אתכם?

בבחירת עורך דין מקרקעין מומלץ הוא רק שיקול אחד שיש לתת עליו את הדעת. מלבד גובה שכר טרחה לעו"ד מקרקעין, חשוב במיוחד גם לקחת בחשבון את טיב התמורה שתקבלו עבור כספכם. אמנם ישנם עורכי דין לענייני מקרקעין המספקים את שירותיהם בעלויות נמוכות ממחיר השוק הממוצע. עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך שוותק וניסיון מעשי משפיעים על המחיר.

בכוחו של עורך דין מנוסה לענייני מקרקעין גם לחסוך עבורכם סכומי כסף לא מבוטלים, ולמנוע מכשולים וקשיים בלתי רצויים שיכולים לצוץ בהקשר לעסקת הנדל"ן או לניהול הנכס שלכם. כך שבחירת עו"ד נדל"ן טוב מתבררת כמעט תמיד כשהשקעה שמחזירה את עצמה, גם אם מחיר השירות המשפטי נראה לכם בתחילה גבוה יחסית.

 

עו"ד מקרקעין מחיר השקט הנפשי בעסקת הנדל"ן שלכם

היות ועסקאות מקרקעין כרוכות כאמור בסכומי כסף גבוהים במיוחד כמו גם בהשלכות חוקיות משמעותיות, הטיפול המשפטי בעסקאות אלו מצריך בקיאות מוחלטת בחקיקה, תשומת לב בלתי מתפשרת לפרטים הקטנים ונקיטה במשנה זהירות. קשה ולא סביר לצפות לכל אלו מעורך דין מקרקעין שזה עתה סיים את תקופת לימודיו. נהפוך הוא – לניסיון המקצועי ולרוחב היריעה של עורך דין מקרקעין משקל אדיר בהקשרים הללו, ולאיכות, מה לעשות, יש לרוב תג מחיר גבוה יותר.

 

לסיכום

המומחיות המקצועית והניסיון המעשי של עו"ד מקרקעין מהווים שיקולים שאין להתעלם מהם בבחירת עורך דין נדל"ן. מאחר ומחירם של שירותי עורכי דין לענייני מקרקעין, מושפעת בין השאר מן הוותק ומהרמה המקצועית שלהם, לא אחת משתלם יותר לבחור בעורך דין הגובה מחיר גובה יותר, על מנת לחסוך בסכומי כסף משמעותיים במסגרת העסקה.

משרד עורכי דין יוני לוי מספק ללקוחות ממרכז הארץ ואזור השרון שלל שירותים משפטיים בתחום המקרקעין, עם הקפדה על רמת מקצועיות, זמינות ושירות יוצאות דופן.

השאירו את פרטיכם בטופס להלן לקביעת פגישת ייעוץ אישית בהקדם.

 

שאלות ותשובות:

מחיר עו"ד מקרקעין לליווי עסקאות קניית או מכירת נכס נע בין 1 ל- 2 אחוזים ממחירו של הנכס בעסקה.

מיסוי מקרקעין בעסקאות נדל"ן יכול להגיע לסכומים גבוהים להפליא. אולם סיוע מעורך דין טוב לענייני מקרקעין עם מומחיות בתכנון מס בעסקאות נדל"ן מאפשר במקרים רבים להשיג חיסכון משמעותי בהוצאות המיסוי בעסקה, על ידי חישוב מקצועי של נטל מיסי המקרקעין בעסקה, בדיקת הזדמנויות למימוש הטבות והקלות מס ובחינת האפשרות להעביר את חבות המס או ההיטל לצד השני בעסקה, במקרים מסוימים.

עם השירותים שמכוסים במסגרת מחיר לעורך דין מקרקעין בעסקאות רכישה של דירה או בית ניתן למנות ביצוע בדיקות להבטחת תקינות הרישום של הנכס לצד ליווי מלא לכלל התהליכים שאותם נדרש הלקוח להשלים לקראת רכישת הנכס.

אף שבעסקאות מכר וקנייה שכר טרחת עו"ד מקרקעין לרוב ייגבה באחוזים מתוך שווי הנכס, בכל הנוגע לשירותי עו"ד מקרקעין מסוגים אחרים, עשוי התשלום להתבצע פר שעת ייעוץ, לפי שעת עבודה או על פי מחיר המחירון שמשרד עורכי הדין קבע בגין השירות הספציפי.

 

עורך דין מקרקעין מחיר
עורך דין מקרקעין מחיר

 

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader