עורכי דין מקרקעין תל אביב

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

גרים בתל אביב והסביבה וזקוקים לסיוע במכירת דירה, קניית דירה חדשה מקבלן, קניית נכס להשקעה, רכישת דירה מיד שניה, השכרת דירה,  או סיוע בכל נושא נדלני אחר, זה הזמן להתחיל לחפש עורך דין לענייני מקרקעין בתל אביב. אולם ניתן להניח שכבר גיליתם בעצמכם כי בכל הנוגע לעורכי דין מקרקעין תל אביב משופעת במשרדים שמציעים את שירותיהם. לכן את השורות הבאות נקדיש לסקירת כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את משרד עורכי הדין המתאים ביותר לצרכיכם שממנו תוכלו לקבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

 

המשימה: למצוא עורכי דין מקרקעין תל אביב

בצורך לחפש עורך דין מקרקעין בתל אביב רוב תושבי המרכז נתקלים בדרך כלל, לקראת עסקאות נדל"ן כמו קניית דירה או מכירת דירה, ולא במקרה. מדובר בעסקאות מקרקעין שהן לא רק ברמת מורכבות וסיבוכיות גבוהה, אלא כאלו שעוברים במסגרתן סכומי כסף משמעותיים במיוחד. לכן זהו בהחלט לא המקום בו כדאי להתפשר על מקצוענות, ניסיון מעשי או על רמת השירות שתקבלו ממשרד עורכי הדין בו תבחרו.

 

3 טיפים שיעזרו לכם למצוא את משרד עורכי הדין המתאים ביותר לצרכיכם


 

עקבו אחר שלושת הטיפים שלהלן כדי להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר לאורך כל הדרך:

  1. כדי למצוא עורך דין מומלץ בתל אביב צריך לבדוק המלצות:

כן כן. זה אולי נראה טריוויאלי לחלקכם, אך לעיתים מתוך להיטות לקדם את עסקת הנדל"ן ומפאת החשש לפספס הזדמנויות, אנשים רבים עושים טעות פטאלית ולא דואגים לבדוק מראש המלצות וביקורות על עורכי דין שונים לענייני מקרקעין, לפני שאתם שוכרים את שירותיו של אחד מהם. התוצאה עלולה להיות אכזבה ואי התאמה לצרכים שלכם במקרה ה"טוב" ואף מפח נפש רציני והפסדים במקרה הגרוע. לכן אל תתפתו לדלג על שלב התחקיר הראשוני כדי לנפות משרדי עורכי דין ללא חוות דעת חיוביות. משרד עו"ד מקרקעין בת"א שמרבית לקוחותיו הקודמים הביעו אי שביעות רצון משירותיו – בסבירות גבוהה לא יספק גם לכם מענה ברמה המגיעה לכם.

 

  1. אל תתפשרו על התמחות בדיני מקרקעין:

לא כל עורך דין בתל אביב הוא בהכרח עו"ד מקרקעין מומחה. לעיתים ישנם משרדי עורכי דין המעמידים לרשות לקוחותיהם שירותים במגוון רחב של עולמות משפטיים, אך עורך דין מקרקעין טוב נמדד בכך שהתמחה ספציפית בתחום המקרקעין, צבר בקיאות בחוקי המקרקעין המקומיים ובפסיקה הרלוונטית ובעיקר – חי ונושם את התחום על בסיס יומיומי, על מנת לספק ללקוחותיו את המענה המקצועי והטוב ביותר לכל בעיה שבתחום עיסוקו. לכן מומלץ לברר מראש אם משרד עורכי הדין שאליו פניתם הוא אכן משרד עורכי דין מקרקעין בת"א שמתמחה ספציפית בעולמות הנדל"ן.

 

  1. הניסיון הוא שעושה את ההבדל:

ליווי של עסקאות מקרקעין, ניסוח הסכמי מקרקעין, טיפול בחריגות בניה ולבטח ייצוג משפטי בסכסוכי נדל"ן, הם רק חלק קטן מהשירותים המשפטיים שמשרדי עורכי דין מקרקעין מתל אביב מציעים לקהל לקוחותיהם. אולם ללא ניסיון מעשי נרחב בביצוע עסקאות מקרקעין מגוונות ברמות מורכבות שונות, הסבירות לכך שעורך דינכם ידע להתמודד בצורה מוצלחת עם מכשולים שעשויים להתעורר בתהליך, אינה גבוהה. אם אתם רוצים ליהנות מהשקט הנפשי הנלווה לידיעה שיש מי שנלחם עבורכם כדי שתוכלו לנצל את כל ההגנות וההטבות שהחוק מעניק לכם בהקשר הנדל"ני, אתם זקוקים לעורך דין מקרקעין מנוסה – חד וחלק.

 

לסיכום

במדריך זה סקרנו שלושה טיפים חשובים וחיוניים לבחירת עורכי דין מקרקעין בתל אביב. אם הגעתם עד כאן אתם ודאי כבר מבינים את חשיבות המומחיות והניסיון המקצועי של עורך הדין שילווה אתכם בעסקת הנדלן שלכם. משרד עו"ד יוני לוי הוא משרד עורכי דין מקרקעין מוביל בתל אביב שמספק מזה שנים רבות שירות ללקוחות מרוצים מכל אזור המרכז והשרון. נשמח לעמוד גם לרשותכם בכל עניין ושאלה נדלנית. לקביעת שיחת ייעוץ – פנו אלינו בהקדם.

 

שאלות ותשובות:

כדאי לפנות לעורכי דין מקרקעין תל אביב בכל שאלה הקשורה לנכס מקרקעין שעשויות להיות לה השלכות משפטיות, כספיות ומיסוייות. בין שמדובר ברכישת נכס בנוי, קרקע או זכויות בניה, בהשכרת נכס למגורים או למסחר, ביצירת שותפויות במקרקעין, בפירוקן, בהעברת זכויות בדירה או בית, בבניה נוספת, הרחבת נכס, טיפול בליקויי בניה ועוד – עו"ד מקרקעין הוא הגורם המתאים.

שכר הטרחה הנגבה בגין ליווי עסקת מכר על ידי עורכי דין לענייני נדל"ן בתל אביב, מתחיל מאחוז אחד משווי הנכס ויכול להגיע גם לשני אחוזים או יותר.

יש עו"ד שגובים שכ"ט בשיעור קבוע, כאשר עורכי דין אחרים גובים תשלום לכל שעת ייעוץ, או כל שעת עבודה. יש גם עו"ד שגובים תשלום בשתי הדרכים, כשהתעריף הקבוע משולם בגין השירותים הסטנדרטיים והתשלום השעתי נגבה עבור משימות מיוחדות.

ברוב עסקאות הנדלן נדרשים ליווי שוטף או לפחות ביקורת פעם בשנה כדי להבטיח את סטטוס הנכס. לכן כדאי לוודא מראש מה אורך תקופת השירות שעורכי הדין שאתם מראיינים מתחייבים לספק לכם בעסקה שילוו.

 

עורכי דין מקרקעין תל אביב
עורכי דין מקרקעין תל אביב

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader