עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

ישנם עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל בתחומי משפט שונים. אמנם לא תיתכן הפרדה מלאה של התחומים כאשר דיני חוזים, לדוגמה משתלבים בכל ענפי המשפט, הדין הפלילי יכול לגלוש גם לתחומים אזרחיים ודיני נזיקין יכולים להיות רלוונטיים גם לאדם פרטי וגם לתאגיד, אך התחומים נחלקים בכל זאת. במאמר זה נעסוק בחלוקת התחומים הנפוצים בעבודתם של משרדי עורכי דין המובילים בישראל.

 

דיפרנציאציה

אם תשוחחו עם שני עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל משני תחומי התמחות שונים על יום העבודה שלהם, סביר להניח שתקבלו תשובות שהם שונות מאוד. יש עורכי דין מפורסמים שיעבירו את רוב ימיהם באולמות בתי משפט ויש שיעבירו אותם במשרד הממוזג. יש עורכי דין שיכולים לנסח חוזה לרכישת דירה מתוך שינה ויש כאלה שמעולם לא ניסחו מסמך שכזה.

 

התחום האזרחי-מסחרי

משרדי עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל אשר עוסקים במשפט האזרחי מתמחים בדיני חוזים, דיני מקרקעין, הוצאה לפועל, דיני נזיקין, בנקאות ועוד. עורכי דין אלה עוסקים בייצוג בבתי משפט בגין סכסוכים אזרחיים שונים ובניסוח חוזים ומסמכים משפטיים. התחום המסחרי כולל גם את כל הקשור בחברות מסחריות והתנהלותן המשפטית.

עורכי דין מקצועיים העוסקים בתחום המשפט האזרחי מסחרי נדרשים להיות בעלי ידע המתפרש על קשת רחבה של נושאים משפטיים הקשורים בין היתר בסכסוכים כספיים בין אדם לחברו, דיני החוזים, דיני בנקאות, דיני ביטוח, ומוסדות הבוררת, גישור ועוד.

 

דיני משפחה

דיני משפחה כוללים מקבץ של נושאים משפטיים כגון מעמד אישי, דת, הורות, יוחסין נישואים וגירושים.  העיסוק בדיני משפחה בישראל ייחודי בגלל כפל הסמכויות של בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה. עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל שמתמחים בתחום צריכים להכיר את ערכאות השיפוט השונות ואת נושא מרוץ הסמכויות לעומק.

 

דיני נזיקין

ישנם עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל אשר מתמחים בדיני נזיקין. מדובר על שורת מצבים שבהם נגרם נזק לאדם או לרכושו והניזוק יכול לתבוע פיצוי ממי שגרם לו לנזק. השאלות המשפטיות הנידונות בדיני נזיקין הן שאלות של מידת האחריות לגרימת הנזק ובהתאם לכך גובה הפיצוי. הדברים נוגעים לתאונות דרכים, תאונות עבודה, עוולות מסחריות, רשלנות רפואית ועוד.

 

התחום הפלילי

עורכי דין פליליים מפורסמים עוסקים ברגעים הקשים ביותר של אדם בחייו. עורכי הדין עוסקים בייצוג חשודים ונאשמים בפלילים במסגרת דיוני מעצר והליך הפלילי בבתי המשפט השונים. הם מלווים גם הליכי שימוע והליכים מנהליים המשיקים למשפט הפלילי. המשפט הפלילי מצריך התמחות ייחודית כאשר ישנם גם עורכי דין פליליים מוכרים שמתמחים בעבירות צווארון לבן.

 

דיני תעבורה

בתוך התחום הפלילי ישנה גם התמחות של עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל בדיני תעבורה. עורכי דין העוסקים בתחום זה אמונים על ייצוג בהליכים בבתי המשפט לתעבורה, וייצוג בפני הרשויות המנהליות  בנושאים כגון, פסילת רישיון מנהלית, החרמת כלי רכב מנהלתית, פסילה עקב אי ביצוע בדיקות רפואיות ועוד. גם ערעורים על פסיקות תעבורה בתחום מומחיותם.

 

תחום המקרקעין

עורכי דין לדיני מקרקעין עוסקים, לרוב, ברישום זכויות במקרקעין, ייצוג בפני בנקים בשלב המשכנתא, רישום משכונות, ליווי רוכשי ומוכרי נכסים ועוד. כמו כן, עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל בתחום עוסקים בהתחדשות עירונית, ליווי פרויקטים של פינוי בינוי, תמ"א 38 וכדומה. בנוסף הם  עוסקים בייצוג בבתי המשפט, בתיקים הנוגעים לתחום זה.

 

דיני מיסים

יש חשיבות גדולה לעורכי דין מפרסמים בתחום המורכב של דיני מיסים. למיסוי יש השלכות עצומות על הרווחיות של יחידים ותאגידים רבים, וכיוון שההגדרות והחישובים נתונים פעמים רבות לפרשנות יש צורך בליווי משפטי מהמעלה הראשונה. במקרים רבים עורכי הדין בתחום עוסקים באי-הסכמות שבין משלם המס לגופי המיסוי על הצורך לשלם מס או על גובהו.

 

משפט חוקתי

משפט חוקתי עוסק בחקיקת חוקים ופרשנותם בדגש על חוקי יסוד. עורכי דין העוסקים במשפט חוקתי או מנהלי מגישים עתירות לרשויות המדינה, בקשות לפסילת חקיקת משנה ומייצגים מגוון של עותרים בבית המשפט הגבוה לצדק. עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל העוסקים בתחום, הם חלק חשוב מהביקורת השיפוטית על הרשות המחוקקת והמבצעת בישראל.

 

הגבלים עסקיים

ההיבטים המשפטיים של ההגבלים העסקיים הוא תחום חדש יחסית אשר התפתח רבות בשנים האחרונות. דיני הגבלים עסקיים עוסקים בקידום תחרות חופשית במשק, בעיקר על ידי איסור על תחרות בלתי הוגנת ושליטה מונופלית בשוק. העיסוק המשפטי בענף זה כולל ייעוץ שוטף לחברות ולתאגידים כיצד להימנע מתחרות בלתי הוגנת וייצוג בבתי משפט מול רשות התחרות.

 

דיני עבודה

דיני העבודה מסדירים מבחינה משפטית את כל מכלול מערכת היחסים שבין העובד למעביד. העיסוק המשפטי כולל ייצוג בבתי הדין לענייני עבודה ובהגדרת המצבים שבהם מתקיימים יחסי עובד ומעביד. עורך דין מפורסם וטוב הפועל בתחום מכיר היטב את כלל החובות והזכויות שבהסכמים בין עובד ומעביד, היחסים שבין המעביד לארגון העובדים וכדומה.

 

הייטק

מבחינה משפטית אין ענף משפטי המכונה הייטק. עם זאת, בפני חברות הטכנולוגיה וסטרטאפים עומדים אתגרים ייחודיים ולכן משרדי עורכי דין מוכרים  החלו להתמחות בתחומים אלה. התחומים שבהם יעסקו משרדי עורכי דין המתמחים בסטרטאפים והייטק כוללים הוצאת פטנטים, דיני תאגידים, מיזוגים עם חברות בינ"ל, גיוסים מקרנות הון סיכון ומשקיעים ועוד.

 

סיכום עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל

לסיכום, במאמר זה עסקנו בתחומי ההתמחות של עורכי הדין המובילים בישראל. כפי שציינו ניתן להתמחות בדיני נזיקין, דיני משפחה, דיני עבודה, דיני מיסים, דיני תעבורה ועוד. ניתן לחלק גם כן לתחום האזרחי, המסחרי והפלילי. בכל מקרה בו אתם נזקקים לשירותי עורך דין חשוב לוודא שהוא אכן מתמחה בתחום בו אתם זקוקים לשירותיו.

גם כשמקבלים דו"ח שלכאורה נראה פשוט, בגלל הניקוד הוא יכול להיות בעל השלכות מרחיקות לכת על גורל רישיון הנהיגה. לכן תמיד מומלץ להתייעץ עם עו"ד תעבורה בטרם משלמים את הדו"ח. את הבקשה להישפט יש להגיש במסגרת ה 90 ימים ממועד קבלתו ולאחר מכן ייקבע מועד הדיון. בחלק לא מבוטל מדוחות התנועה ניתן לעלות טענות מקדמיות.

יש לפנות לעו"ד לדני עבודה בכל מקרה שבו עובד חש שנעשה לו עוול על ידי המעסיק ובכל מקרה של שינוי חריג שבו יש חוסר בהירות בנוגע לזכויות של העובד. הכוונה היא למקרה של פיטורין לא מוצדקים, פיטורים ללא שימוע, הלנת שכר, פציעות במקום העבודה, אי תשלום הוצאות מסוגים שונים ועוד.

יש צורך בעו"ד המתמחה בצוואות וירושות, הן במקרים פשוטים יחסית של משפחות שמעוניינות להוציא לפועל את צוואתו של הנפטר והן במקרים של סכסוכים ומחלוקות על הצוואה והירושה עצמה. יש צורך בעו"ד על מנת להגיש בקשה למתן צו ירושה, להגיש בקשה לביטול צו ירושה והגשת התנגדות למתן צו ירושה.

ייעוץ עם עורך דין יכול לסייע להימנע מראש מהליכים משפטיים מיותרים ויקרים. הדברים אמורים כאשר אדם נתבע או חייב בהליכי הוצאה לפועל או כאשר הוא נאשם בעבירה פלילית. גם מי שעומד לבצע עסקה שיש לה משמעות כספית גדולה, כמו רכישה או מכירה של נכס נדל"ן או כאשר הוא נפגע מפרסום לשון הרע נגדו או הפרה של זכויות יוצרים.

 

עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל
עורכי דין בכירים מפורסמים והטובים בישראל

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader