5 יתרונות בליווי עו"ד מקרקעין בהליך רכישת דירה מקבלן

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

קניית דירה מקבלן מאופיינת בהליכים ובסיכונים שחשוב מאוד להכיר עוד מראשית הדרך וזאת במטרה להגן ככל שניתן על האינטרסים, הצרכים והזכויות של הרוכשים. הדרך הכמעט בלעדית לספק הגנה אפקטיבית תהיה באמצעות עורך דין מקרקעין שמתמחה בליווי הקונים בעסקה והנה 5 יתרונות בליווי עו"ד מקרקעין בהליך רכישת דירה מקבלן ששווה להכיר:

 

עורך הדין מודע טוב מכם לסיכונים ברכישה מקבלן

החיסרון המהותי ביותר בעסקאות נדל"ן מקבלן/ יזם הוא החשש ממצב של הפסקת תהליך הבנייה מכל סיבה שהיא, כך שהקונים נותרים עם דירה "על הנייר" בלבד, שהתשלום כבר הועבר עבורה. חיסרון נוסף נוגע לעובדה שהדירה נרכשת במצב שבו היא אינה מהווה מוצר מוגמר ולכן קשה לבוא בטענות או לנהל מו"מ לגביה.

עורך דין מקרקעין מיומן ידע כיצד לנתב את העסקה כך שהיא תכיל מנגנוני הגנה יעילים לטובת הרוכשים ותמנע מהם "לספוג את הנזק" בכל תרחיש שבו הקבלן לא יעמוד בהתחייבויותיו. וכך גם אם הבנייה לא הושלמה כי הקבלן נעלם או פשט רגל, עורך הדין שייצר לקונים בטוחות מיטביות עוד קודם לכן, ימנע מהם נזקים כלכליים כבדים ביותר.

 

איזון בין הידע והיכולות המשפטיות של הצדדים

הקבלן והיזם בפרויקט מלווים בעורכי דינם, שמטבע הדברים דואגים לאינטרסים ולהגנות שלהם. הדבר מציב חלק גדול מהקונים במלכודת, משום שאין להם די ידע עצמאי כדי לפעול מול עורכי הדין של הקבלן, להבין מה באפשרותם לקבל ואילו סעיפים בטפסים או בחוזה ניתן לתקן. באמצעות עורך דין מיומן תוכלו לדעת שכל צעד בדרך מבוצע כשורה וכחוק ואיננו מציב אתכם בבעיה משפטית.

הגנה מפני סיטואציות בעייתיות

הרבה פעמים נתקלים הקונים בעצה, המלצה או דרישה מצד עורך הדין של הקבלן לחתום על זיכרון דברים, על הסכם המכר כאן ועכשיו או באי אילו תנאים "אפורים" שבאים לרעת הקונים. בנקודה זו מי שפועל ללא עו"ד צפוי שלא לדעת מהם הצעדים הנכונים ולסבול מנזקים בהמשך הדרך.

 

תכנון מס אפקטיבי

עורך דין רכישת דירה המתמחה במיסוי מקרקעין יוכל לבצע עבורכם תכנון מס יעיל במיוחד לעסקה ולחסוך לכם מאות אלפי שקלים בתהליך הרכישה. על מנת להבין כראוי את התחום ולנצל כהלכה פטורים או הטבות שמגיעות לכם, נדרשת לא רק היכרות עם החוק היבש אלא גם היכרות מקצועית עם מגמות ושינויים מסוימים שבאים לידי ביטוי בפסיקה.

 

ביצוע בדיקות מקדמיות בעבורכם

הסיבה האחרונה שנמנה כעת, היא יכולתו של עורך הדין לחסוך חלק אדיר מהבירוקרטיה והטרחה שכרוכים בבדיקות המקדמיות (זהות וטיב הקבלן, היתר בנייה, רישוי, איתנות פיננסית, מיומנות מקצועית, סוג ומתווה השכונה והקיים בה ועוד) ולוודא ששום פרט לא נשכח מאחור. הדבר יאפשר לכם לדעת מול מי אתם צפויים להתנהל ולוודא שהעסקה המתוכננת היא אכן כדאית.

עורך הדין מודע טוב מכם לסיכונים, המאפיינים והחוקים הכרוכים בכל עסקה ולכן יגן על זכויותיכם בה, תוך יצירת מנגנונים משפטיים שונים שיבטיחו את האינטרסים האישיים והכלכליים שלכם. 

ניתן להיעזר בעו"ד מקרקעין בכל שלב, כאשר ההמלצה תהיה לפנות אליו כבר משלב הבדיקות המקדמיות, על מנת שיקבע האם מדובר בפרויקט "כשר" ששווה להתקדם מולו. 

 

5 יתרונות בליווי עוד מקרקעין בהליך רכישת דירה מקבלן
5 יתרונות בליווי עוד מקרקעין בהליך רכישת דירה מקבלן

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader