משרד עורכי דין מקרקעין בתל אביב

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

בין אם אתם חיים בתל אביב או באזור גוש דן וזקוקים לייעוץ משפטי בענייני מקרקעין, מעוניינים לשכור דירה או להשכיר באזור או מתכננים למכור או לרכוש נכס בתל אביב והסביבה, משרד עורכי דין מקרקעין בתל אביב, הוא המקום להתחיל בו את התהליך. אך איך מוצאים את משרד עורכי הדין הנכון? אל דאגה – את כל הפרטים תמצאו במדריך הבא.

 

איך מוצאים משרדי עורכי דין מקרקעין בתל אביב?

אם יש משהו שלא חסר בתל אביב, הרי שמדובר במשרדי עורכי דין מקרקעין. לכן השאלה הנכונה בהקשר לחיפוש משרד עו"ד מקרקעין בתל אביב, היא לא איך למצוא משרד כזה, אלא כיצד לאתר משרד עורכי דין טוב לענייני מקרקעין בתל אביב, שיספק מענה הולם לצרכים הפרטניים שלכם. התשובה לשאלה הזו מורכבת ממספר שיקולים סובייקטיביים שיש לקחת בחשבון מצד הלקוח, וביניהם, סוג השירות המשפטי לו אתם זקוקים, התקציב העומד לרשותכם, מידת הזמינות לה אתם מצפים מצד נותני השירות שיעבדו עמכם והכימיה שלכם עמם. אולם מעבר לאלו, ישנם גם פרמטרים אוניברסליים יותר שעל פיהם ניתן ואף רצוי לאמוד את איכותו ורמתו המקצועית של כל משרד עו"ד מקרקעין בתל אביב שאליו תפנו. על אלו נרחיב בשורות הבאות.

 

מהם הפרמטרים שעל פיהם נמדדת איכותו של משרד עורך דין מקרקעין בתל אביב ובכלל?

אם ברצונכם לוודא שבחרתם במשרד עורכי דין מקרקעין במרכז שיספק לכם מענה משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ושירות ללא תחרות, מומלץ לשים לב לפרמטרים שלהלן:

אפיקי ההתמחות של המשרד:

לא לכל משרד עורכי דין תל אביב ישנה התמחות ספציפית בעולמות המקרקעין ובמיסוי מקרקעין. אמנם בהחלט קיימים משרדי עו"ד שמציעים שירותים משפטיים גם בתחום זה, אולם משרד טוב לענייני מקרקעין הוא כזה שמתמחה בתחום זה באופן ספציפי. הסיבה לכך הינה שנדרשת בקיאות רבה בדיני מקרקעין ובפסיקה הרלוונטית לתחום. אלו הם תמיד נגזרת של התמקדות והתמקצעות בענף משפטי מסוים. לכן כדאי מאוד לברר מבעוד מועד אם המשרד אליו פניתם אכן מתמחה בדיני מקרקעין ונדל"ן וכי זהו תחום עיסוקו המרכזי.

 

סוגי השירותים המשפטיים הנמצאים ב"פרונט" של המשרד:

בהמשך לאמור לעיל, מומלץ מאוד לברר אם שירותים משפטיים מעולמות המקרקעין מוצגים בפרסומים במדיות השונות, של משרד עורכי הדין שאליו פניתם. לצורך העניין, ניתן לצפות כי משרד עורכי דין נדל"ן בתל אביב יציג לכל הפחות בעמוד הבית של אתר האינטרנט שלו, את השירותים להם אתם זקוקים. אם אתם מחפשים משרד עו"ד שילווה את קניית הדירה הראשונה שלכם, למשל או יספק לכם ייצוג משפטי בתביעה נדל"נית, כדאי לשים לב אם השירותים הללו מופיעים באתר האינטרנט של המשרד במיקום בולט. משרד עו"ד שמצניע או אינו מציג כלל את סוג השירות המשפטי שלו אתם נזקקים, בסבירות גבוהה אינו בעל ניסיון מעשי עשיר במתן שירות זה.

 

הוותק של המשרד

רוצים להנות משקט נפשי בהקשר לעסקת הנדל"ן שלכם או לטיפול בנכס שבבעלותכם? אתם זקוקים לעורך דין מקרקעין מנוסה בתל אביב שיסייע לכם לנצל את ההגנות וההקלות שהחוק מעמיד לרשותכם בהקשרי מקרקעין ומיסוי מקרקעין, במלואן. ניסיון מקצועי עשיר הוא במקרים רבים נגזרת של וותק ולכן מומלץ לברר גם את הסוגיה הזו כדי להבטיח שתזכו לקבל שירות משפטי ברמה יוצאת מן הכלל.

 

כמות חוות הדעת החיוביות על המשרד

מכירים את הביטוי "החכם לומד מניסיונם של אחרים"? הדבר נכון על אחת כמה וכמה, בהקשר לבחירת משרד עורכי דין לענייני מקרקעין. זה הזמן לנפות משרדי עו"ד עם חוות דעת שליליות או נטולי חוות דעת חיוביות בכמות סבירה. משרדי עו"ד מקרקעין ת"א שצברו לעצמם יותר ביקורות שליליות מביקורות חיוביות, הם כאלו שמומלץ לשמור מהם מרחק. לא חסרים משרדי עורכי דין מקרקעין טובים בתל אביב, אז למה לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר?

 

לסיכום

בחירת משרד עורכי דין מקרקעין בת"א ובכלל, אינה משחק ילדים. לכן אנו מקווים כי ההכוונה שסיפקנו לכם במאמר זה למציאת משרד עו"ד מקרקעין מומלץ בתל אביב, תקל עליכם בביצוע הבחירה הנכונה. משרד עורכי דין מקרקעין יוני לוי ממוקם בתל אביב ומספק מזה שנים שירותים משפטיים איכותיים ללקוחות מרוצים מכל יישובי המרכז, השרון והסביבה. אנו כאן עבורכם בכל סוגיה נדל"נית.

צרו עמנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות, ותוכלו להתרשם מאיתנו באופן אישי!

 

שאלות ותשובות:

למשרד עורכי דין נדלן בתל אביב מומלץ לפנות בכל סוגיה הנוגעת לנכס מקרקעין שבבעלותכם או שאתם מתעתדים לקבל עליו בעלות ועשויות להיות לכך השלכות משפטיות, מיסוייות ופיננסיות.

לא ולא. מקרקעין הם תחום משפטי מורכב שהוא עולם ומלואו. לא זאת בלבד, אלא שדיני המקרקעין בישראל מתעדכנים בתדירות גבוהה, מה שמחייב מעקב רציף אחר בהוראות החוק והשינויים בפסיקה בתחום זה. משרד עורכי דין בתל אביב שאינו מתמחה בתחום המקרקעין, בסבירות גבוהה לא יהיה מעודכן בתמורות הללו בחוק באותה המידה שיהיה עו"ד מומחה למקרקעין, ולבטח לא יציע את אותו ניסיון מעשי בו ניחן עורך דין מקרקעין מנוסה ומיומן.

ליווי משפטי ממשרד עורכי דין מקרקעין מתל אביב ברכישת דירה, יעלה בין 1 ל- 2 אחוזים מעלותו של הנכס המטופל במסגרת העסקה.

כשמחפשים משרדי עו"ד מקרקעין בתל אביב או בכלל, קריטי לשים לב לכך שהמשרד מתמחה בתחום המקרקעין ומספק את השירות הספציפי שלו אתם זקוקים. בנוסף, לכך יש לשים לב לוותק של המשרד ועורכי הדין המועסקים בו, לקרבה הגיאוגרפית של המשרד למקום עבודתכם או מגוריכם, למידת הזמינות של עורך הדין לפניותכם, ולא פחות חשוב מכך – גם לכימיה האישית שלכם עם נותן השירות. זאת בנוסף לקיומן של המלצות חיוביות רבות על המשרד מלקוחות מרוצים.

 

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader