תיווך דירות ברמת גן

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

שמה של רמת גן נקשר ובצדק למחייה נוחה, אפקטיבית, שיש סביבה את כל מה שהאדם המודרני באמת צריך. לאור הדיון המחודש במציאת מקום מגורים המספק איכות חיים, רצוי שנדבר גם על תיווך דירות ברמת גן וכיצד באמת לפעול על מנת שתמצאו את המוכר או הקונה הנכונים באחת משכונות המפתח הטובות של העיר.

 

נדל"ן ברמת גן

רמת גן היא עיר שיש בה הכל וזו לא יומרה: היא שכנתן הטובה של תל אביב, רמת גן, קריית אונו ובני ברק, מכילה כמות מדהימה של שטחים ירוקים למרות מספר התושבים הגבוה שבה, ידועה בכמה מוקדים תיירותיים נחשבים כמו הפארק הלאומי ומגיעה להישגים עקביים בחינוך, הניקיון וגם תנופת הנדל"ן. לראיה, גם בדגל העיר ניתן לראות חומת לבנים קטנה הממחישה את הבנייה בעיר מימי הקמתה ועד ימינו.

רמת גן מושכת אליה אנשים מבוססים, בעיקר משפחות שיכולות להרשות לעצמן לרכוש דירה בעיר וליהנות מכל האפשרויות סביב. חתך המתגוררים בה עומד על אחוז גדול למדי של צעירים, יחד עם אחוז בלתי מבוטל של משפחות מתבגרות, פנסיונרים ואזרחים וותיקים, חלקם מהדור המייסד של שכונות העיר.

 

מתווך דירות ברמת גן

אם גם אתם מעוניינים ליהנות מהעיר ואפשרויותיה, זה הזמן להבין מה כוללת כל אחת משכונות העיר ולמצוא מגורים בדירה המתאימה. לשם כך כדאי שתבקשו את שירותיו של מתווך דירות הבקיא בעומקה של רמת גן. אשר מכיר את העיר ומודע לשווי הנכסים בשכונות השונות, תוך כדי שהוא אף מציג ידע רב בחלוקת מוסדות החינוך בעיר, מקומות התעסוקה ואף התרבות והפנאי.

 

תיווך דירות ברמת גן – מה צריך לדעת?

חשוב לזכור שעסקאות נדל"ן ובייחוד אלו שמתייחסות לדיור בעיר יקרה ונחשקת כל כך כמו רמת גן, מתורגמות לסכומים כספיים גבוהים. לכן מומלץ שלא להקל ראש בליווי המתווך ולהשתמש בו כדי למצוא לא רק את "דירת החלומות", אלא גם את זו שתוכלו לאפשר לעצמכם מבחינה כלכלית ואסטרטגית ולהפיק ממנה עסקה נכונה, ללא טעויות וללא נזקים כלכליים הגורמים למפח נפש.

 

שכונות מומלצות ברמת גן

שכונת הלל

השכונה ממוקמת בצפון-מזרח העיר בין רחוב הרא"ה ורחוב בן גוריון המרכזיים. היתרון המשמעותי בשכונה הוא התכנון שלה כמבנה מעגלי, מה שמעניק לה בידוד ושקט. הרחוב המקיף של השכונה הוא "רחוב הגלגל" ובתוכו רחובות קטנים יותר. בעבר שכונה זו אכלסה את בעלי העסקים העשירים ביותר במרכז, כמו יו"ר הבורסה או עורכי דין מפורסמים ושגרירים.

הדירות הטיפוסיות וותיקות ונבנו על פני בניינים נמוכים בני שתי קומות (ארבע דירות בכל בניין: 2 דירות גן ושתי דירות גג). המגורים המשותפים הנוחים מבלי להשתייך לקבוצה גדולה מאוד של דיירים משכו לכאן אוכלוסייה אמידה, חלקה מהמגזר החרדי.

כיום האוכלוסייה בשכונה מעורבת ומדורגת 6 מתוך 10 במדד חברתי-כלכלי. תמצאו כאן קריית חינוך עם כמה בתי ספר, שבט של תנועת הצופים, תחנת מד"א, בית כנסת ומקווה. לשכונה אין שטחי מסחר משלה, אך היא נהנית מתחבורה ציבורית לכל מקום בעיר ומחוצה לה.

 

קריית קריניצי

שכונה הגובלת ממזרח בשדרות בן גוריון וניתן לחלק אותה לרובע וותיק ורובע חדש, המכונה גם קריית קריניצי החדשה. השכונה הוותיקה מאופיינת בבתים פרטיים יחד עם כעשרה בניינים בני שמונה קומות כל אחד ואילו החדשה כוללת מגדלים וצמודי-קרקע גדולים ויוקרתיים.

בתי הספר בשכונה נחשבים למוצלחים ביותר בעיר וכך גם השטחים הירוקים שבה. הקרייה החדשה שנהנית ממחירי דיור גבוהים ביותר היא בעלת ציון חברתי-כלכלי של 9 מתוך 10. רבים מהמתגוררים בשכונה הם רופאים בבית החולים שיבא תל השומר, אנשי הסגל האקדמי מאוניברסיטת בר אילן, קציני צבא וידוענים שונים מתחומי התרבות.

 

שכונת הראשונים

לב העיר, סמוך למתחם הבורסה ועל קו החיבור בין תל אביב וגבעתיים. השכונה נחשבת לקהילתית ונעימה מאוד, כאשר החתך הסוציואקונומי הוא בינוני-גבוה. מתגוררים כאן אנשי קריירה מוצלחים שעובדים בסביבה כמו בכירים מתחומי ההייטק והפיננסים ורופאים, משפחות צעירות שחיפשו מקום מגורים איכותי וגם צעירים שמתעניינים בלימודים באחד המוסדות האקדמיים בעיר.

בשכונה ישנם בתי ספר וכמה מגני הילדים הטובים בעיר, מגרש ספורט גדול, מרכזים מסחריים ונגישות טובה מאוד לכל מוקדי הפנאי והבילוי בסביבה.

 

תל בנימין

מבין השכונות הוותיקות בעיר, הכוללת ארבעה רחובות מרכזיים (בנימין, אלעזר, אלונים ומקדונלד) ועוד שני רחובות שצורפו בפרוייקטי בנייה חדשים במהלך העשורים האחרונים. השכונה הצפון-מערבית של העיר הייתה למקום מגוריהם הנחשק של עשרות שגרירים ודיפלומטים מרחבי העולם והתבססה כשכונה חזקה ויציבה שכוחה נשמר עד עצם היום הזה.

 

דרך דוד בן גוריון

אמנם זו לא שכונה בהגדרתה "המסורתית", אך ראוי לתת גם לסביבת רחוב בן גוריון החוצה את העיר מדרום לצפון מקום של כבוד. דרך בן גוריון עוברת מדרך יצחק רבין שבגבעתיים מדרום ומסתיימת באזור המרכז המסחרי ב.ס.ר (מגדלי בסר) שבבני ברק בצפון. ניתן למצוא כאן בנייה רוויה רבה לאורך הדרך, עם נגישות גבוהה למקומות תעסוקה, מסחר ופנאי מכל סוג.

 

מכירת דירה ברמת גן

מלבד שוק המתעניינים הפוטנציאליים בדירה 'רמת-גנית' איכותית, ישנם גם אלו שמעוניינים למכור את דירתם לקונה המתאים. כאן חשוב ליווי משפטי והמקצועי של עורך דין, במידה והמתווך שלכם עובד עם עורך דין נדלן צמוד – כזה שיוכל ללוות אתכם, כמוכרים, בתהליך ולנסח עבורכם את הסכם המכר.

כזה אשר יוכל למנוע מצב של העברת זכויות מבלי ששולם מחיר הדירה שהובטח ולסייע גם בתהליכים מורכבים הכוללים חבויות מס שבח והיטלי השבחה, שימוש בכספי המכירה לרכישת נכס אחר וכו', אין ספק שדבר כזה יוכל לקשר לכם תהליכים כה רבים ומטרידים.

 

קניית דירה ברמת גן

כפי שאתם מבינים, קניית דירה ברמת גן היא מוצר צריכה נחשק, שצריך להתאים ליכולות הכלכליות של משק הבית ובפרט לאופי המשפחתי שיתאים לאחת השכונות בעיר. בחירת השכונה והדירה המתאימות הן תהליך שדורש סבלנות רבה, אך חשוב ללוות אותו באנשי מקצוע שיגנו על הקונים מכל תרחיש בלתי צפוי ויאפשרו לעסקה להתרחש באופן תקין כמצופה.

 

גדולה וחזקה

רמת גן השוכנת במרכז גוש דן ובשכנות טובה לתל אביב, גבעתיים, קריית אונו, קריית שמואל ובני ברק היא ביתם של כ-162,000 תושבים, מה שהופך אותה לעיר ה-11 בגודלה בישראל מבחינת כמות האוכלוסייה. העיר נוסדה בשנות העשרים של המאה הקודמת וחברה בפורום ה-15, ארגון הערים החזקות בישראל שלא מקבלות מהמדינה מענקי פיתוח.

 

מספר עובדות שלא ידעתם על רמת גן

  • רמת גן שוכנת על רצף גבעות נמוכות בין אפיקי הירקון והאיילון.
  • מועצת העיר מתפקדת כפרלמנט מקומי ולכן צריכה רוב קולות כדי לחוקק חוק עזר עירוני חדש
  • בחלקו הימני של דגל העיר מופיעה חומת לבנים. זהו סימול של תנופת הבנייה המקומית שמתקיימת כאן מאז ומעולם.
  • קצב הגידול השנתי של העיר הוא 2.7% – מקביל לזה של העיר תל אביב
  • רמת גן היא עיר במצב סוציואקונומי מעולה. המדד החברתי-כלכלי הוא 8 מתוך 10.
  • אחוז הזכאים לבגרות בעיר עומד על 85%.
  • השכר הממוצע לשכירים שמתגוררים ברמת גן הוא כמעט 11,000 ₪. גבוה יותר מהממוצע הארצי בכ-2,000 ₪ לחודש.

 

חינוך ברמת גן

מוסדות החינוך של העיר נחשבים לטובים ואיכותיים ומסגרותיה מתקיימות בכל הגילאים, מגיל 3 ועד תיכון, לרבות לימודים אקדמאיים במכללת רמת גן, המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, שנקר (בית הספר לעיצוב ולהנדסה) ובבית צבי (בית הספר לאמנויות התיאטרון ולמשחק).

בין בתי הספר המובילים בעיר ניתן למנות את תיכון בליך ואורט אבין. ברמת גן יש גם תיכונים דתיים וחרדים לבנים ולבנות, ישיבה תיכונית, בית ספר אנתרופוסופי, בית ספר הלל המשלב מסלול ייחודי למחוננים ועוד.

בנוסף פועלות בעיר מספר תנועות נוער וביניהן תנועת הצופים המונה כ-5,000 חניכים בשמונה שבטים שונים, תנועת הנוער העובד והלומד המונה כ-200 חניכים בשני קנים שונים, תנועת בני עקיבא המונה כ-700 חניכים בארבעה סניפים, תנועת מכבי צעיר, כנפיים של קרמבו, מש"צים, מועצת תלמידים ונוער עירונית, להקת צעירי העיר רמת גן ועוד.

 

תרבות ופנאי ברמת גן

כיאה לעיר גדולה וחזקה, רמת גן מכילה מספר רב של מתחמים מסחריים ומוסדות תרבות שונים, פארקים ומוקדים תיירותיים ידועים.

בין הנקודות המוכרות ניתן למצוא את בית הכנסת הגדול ברמב"ם, הספרייה העירונית הוותיקה (בעלת מספר סניפים ברחבי העיר) הכוללת סדנאות כתיבה לילדים ומבוגרים, הרצאות ושלל פעילויות חינוכיות, שדרות הילד בכיכר רמב"ם, הפארק הלאומי המהווה בית גידול טבעי יפהפה לבעלי כנף, הספארי, הר הבנים, גן דוד המלך ועוד.

בעיר ניתן למצוא גם מגוון מוזיאונים כמו בית רפפורט, המוזיאון לאמנות המזרח הרחוק, מוזיאון האדם והחי, מוזיאון היהלומים, בית אברהם קריניצי ועוד.

 

מסחר ותעסוקה ברמת גן

תושבי העיר חופשיים להשתלב במגוון עצום של מקומות תעסוקה בעיר ומחוצה לה, בכל עיר סמוכה. מאחר ולא קשה למצוא עבודה מתאימה להשכלה והניסיון באזורים אלו, נפרט על כמה מהמקומות שייתכן ויתאימו לאוכלוסייה הצעירה בעיר (נוער ועד חיילים משוחררים), מה שיאפשר להם להתפרנס כראוי מבלי לעזוב את מקום מגוריהם:

קניון ביאליק, רחוב ביאליק וכיכר אורדע, קניון איילון, כפר המכביה, קניון עופר מרום, מתחם הבורסה, מועדוני הספורט והקאנטרי, המרכז העירוני ברמת יצחק ועוד.

מתחם הבורסה ליהלומים מהווה נדבך עסקי-כלכלי חשוב ביותר בעיר ובו פועלים עסקים רבים מתחומי היהלומנות, המשפט, מערכות המידע, הייטק, הנהלת חשבונות, מזון ומלונאות. גשר רחב מחבר את האזור עם תל אביב.

 

תחבורה ברמת גן

עיקר התחבורה הציבורית המקומית היא של חברת "דן" המספקת שירות לתושבי גוש דן. במקביל ישנן מוניות ומוניות שירות. תחנת הרכבת הסמוכה היא בשטחה של תל אביב, אך הגישה אליה מתאפשרת לסמוכים למתחם הבורסה גם רגלית, באמצעות גשר מחבר. ניתן להגיע גם לתחנת הרכבת של בני ברק, הממוקמת סמוך לאצטדיון רמת גן וקניון איילון.

 

שביעות הרצון ממגורים בתוך רמת גן

עד לפני מספר שנים, בסקרים שהופעלו מטעם גורמים שונים, דיווחו התושבים שאיכות החיים בעיר הפכה לנמוכה יותר בחלק מהשכונות הפנימיות. התושבים דירגו למשל את ניקיון ותחזוקת העיר בציון גבוה, אך את חיי הבילוי בעיר בציון נמוך. התושבים חשו שישנו מיעוט בבתי קפה ומסעדות והם מתקשים למצוא מקומות בילוי טובים בתוך העיר.

יחד עם זאת, הימצאות מוקדי הבילוי בעיקר באזורים המסחריים מאפשרת לרמת גן להמשיך לשמור על צביון החיים הנינוח והשליו שלה, מבלי לאבד מהשקט והאיכות לטובת מקומות סואנים בתל אביב במרחק נגיעה. כיום מעבירה העירייה סקרים רבים לגבי שיפור איכות החיים, חלקם הגדול דרך הרשת החברתית, דבר שמאפשר לעיר להתמודד טוב יותר עם פניות התושבים ולטפל באופן מיידי בבעיות שעולות מהשטח.

תיווך דירות ברמת גן
תיווך דירות ברמת גן

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader