תיווך דירות בכפר סבא

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

מה אנחנו בסך הכל רוצים? מגורים איכותיים, שכונה מטופחת ונגישות טובה לכל מה שצריך מסביב. גם העיריות והקבלנים מבינים את זה ולכן מעמידות לרשותנו בכפר סבא מגוון רחב של דירות אטרקטיביות, כולן בסטנדרט בנייה גבוה ובאיכות חיים מצטיינת. זה הזמן לבדוק מה כל שכונה בעיר מציעה, לקבל שירותי תיווך דירות בכפר סבא ולקבל החלטה על דירה ושכונה שיתאימו במדויק.

 

נדל"ן בכפר סבא

כפר סבא היא עיר גדולה, מפותחת וחברה בפורום ה-15, הכולל 15 ערים גדולות ומובילות בישראל שאינן נתמכות בסיוע תקציב מהממשלה. עם פארקים וגינות, שלל פעילויות לכל המשפחה, חזון אקולוגי, מתקני ספורט ומרכזים מסחריים נחשקים, אין ספק שכפר סבא צועדת כמה וכמה צעדים לפני כולן.

אוכלוסיית העיר הגדולה באזור השרון מונה כיום 111,000 איש הפרושים במגוון שכונות שונות ברחבי העיר. ככל עיר גדולה שהיא, תמצאו כאן שכונות טובות יותר ופחות, יוקרתיות וראוותניות לצד כפריות וצנועות, בניינים לצד קוטג'ים ומוקדים ציבוריים מצומצמים לעומת מגוונים.

 

טיפ זהב ממומחה תיווך דירות בכפר סבא

שאלו את עצמכם – מהם 3-5 הפרמטרים החשובים ביותר במציאת הדירה, על מה לא תתפשרו והדירה מוכרחה לכלול. ייתכן שתעשו זאת על בסיס תנאי הדירה עצמה וייתכן שתעדיפו לבצע זאת על ידי הצצה לשכונה עצמה.

אחרי שתקבלו את ההחלטה ותתקדמו לתהליך הקנייה, רצוי להתייעץ עם עורך דין נדלן מקומי שמכיר את העיר ויוכל ללוות אתכם במהלך העסקה, לספק מידע ולהגן על כל זכויותכם.

 

שכונות מומלצות בכפר סבא

בכפר סבא קיימות יותר מעשרים שכונות שונות, כל אחת מהן מציעה יתרונות מסוימים לתושביה אך חלקן נחשבות ומבוקשות בהרבה מהיתר.

שכונת כפר סבא הירוקה למשל, היא דוגמה טובה. מדובר בשכונה חדשה וגדולה שהוכרה במשרד הפנים כשכונה הירוקה והראשונה בארץ, המחויבת לסטנדרטים מחמירים מבחינה סביבתית – הן ברמה המוניציפלית והן מבחינתם של התושבים.

הקבלנים אכן בנו כאן את כל מה שדרוש למחיה ירוקה וראויה: הפרדת פסולת מחזור מים, מערכות בידוד בכל בית, עמידה בתקני בידוד ואיטום מחמירים ועוד ועוד. הרחובות הוקמו תוך שילוב מסלולי הליכה ואופניים מוצלים וחניות תת קרקעיות, ללא כבישים עם תנועת מכוניות. החוץ למעשה מחובר לפארקים והגינות המקומיות כך שהמכוניות נעות בשולי השכונה ולא בתוכה.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שכפר סבא הירוקה היא שכונת מגדלים רבי קומות. המראה השאפתני מרהיב והמחייה נוחה, אך זה עשוי פחות להתאים למי שמחפש חלקת טבע אישית וקטנה המשלבת טוב יותר בין עיר וכפר.

לכן אם תוכלו להרשות לעצמכם, מומלץ לחפש את הדירה הבאה שלכם בשיכון ותיקים. השכונה קיימת מספר עשורים ונמשכת לכיוון צפון-מזרח מהגבול עם צומת רעננה, מה שמאפשר לה ליהנות מגישה מצוינת פנימה והחוצה מהשכונה.

השיכון שגובל בשדרות טשרניחובסקי ובשטחו נמצא גם בית החולים מאיר הוא מקום שלא חסר בו דבר: מוסדות ציבוריים, פארקים, מרכז מסחרי גדול ופופולרי, שירותים רפואיים, סופרמרקטים, גנים, בתי ספר והכל במרחק נגיעה, אפילו רגלית.

המראה השכונתי פחות מודרני מזה שמציעה כפר סבא הירוקה, אך מאופיין בבניית בנייני בוטיק נמוכים לצד קוטג'ים המכילים חצרות גדולות יחסית ולכן ניתן למצוא כאן כמה וכמה בתים שעונים על הצורך שלכם בקפה בגינה מלבלבת ורמת פרטיות גבוהה.

גם בשכונת אליעזר אפשר למצוא בתים פרטיים וליתר דיוק וילות רחבות ידיים, לצד דירות גדולות ומרווחות בבניינים הנמוכים. טווח הגילאים בשכונה זו גדול במיוחד, מה שמעיד על השתקעות של התושבים כאן לאורך שנים רבות. לראיה, המדד החברתי-כלכלי של השכונה הוא 8 – ציון גבוה הנחשב מעולה לעיר גדולה ומגוונת.

בפועל השכונה סמוכה לשיכון ותיקים, כך ששדרות טשרניחובסקי תוחמות אותה ממערב. בשכונה ניתן למצוא מגוון רחב של מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר, חטיבת ביניים ותיכון, מסעדות, חנויות רחוב, שירותים רפואיים, גנים ועוד.

שיכון ותיקים והרחובות המקיפים את בית החולים מאיר כולל אלו של שכונת אליעזר נהנים גם מדירוג סוציאוקונמי גבוה במיוחד, העומד על הציון 9 ומושך לאזור משפחות מבוססות המחפשות איכות חיים. שכונת כפר סבא הירוקה יחד עם מרבית שכונות העיר עומדת על הציון 8 באותו מדד.

 

קניית דירה בכפר סבא

אם החלטתם להתחדש בקרוב בדירה כפר-סבאית יפה ואיכותית, כעת כדאי לכם לפנות למתווך דירות אזורי כדי שימצא עבורכם את הנכס המותאם ביותר לצרכיכם האישיים. לצורך כך, כדאי לבחור במתווך דירות שלא רק מכיר את הדירות שהוא מוכר, אלא גם את כבר סבא בכלל ובפרט השכונות השונות בה. כולל סוג המוסד החינוכי בכל אחת ואחת מהן, מקומות התעסוקה השונים ובילוי הערב.

 

מכירת דירת בכפר סבא

חוזה המכר עצמו לא מציין רק את מחיר המכירה שסוכם, אלא גם את מועד המסירה ושלבי התשלום כך ששני הצדדים מחויבים לכבד את ההסכם במלואו. מתווך נדל"ן שעובד צמוד לעורך דין נדלן טוב, יהיה מעודכן גם בכל הפסיקות האחרונות שהתקבלו בבתי המשפט, כך שיוכל לענות על סוגיות משפטיות שונות ומיוחדות גם כאשר לקוחותיו הם המוכרים הזקוקים לבדיקה מקדמית של הקונה ולטיב עמידתו האפשרית בתנאי ההסכם.

כך או כך, בעסקאות שבהן מעורבים סכומים גדולים ובייחוד בעת רכישה של דירה בשכונה יוקרתית בכפר סבא כמו הירוקה או אליעזר, רצוי שלא להסתמך על המזל ולעבוד עם מתווך שאף גייס לצידו עורך דין המבצע עסקאות דומות למחייתו יום אחרי יום באופן שגרתי. ככל שניסיונו המקצועי של עורך הדין גדול יותר, כך תוכלו להתנהל בעסקת המכירה בראש שקט ובביטחון גדול יותר.

 

מתווך דירות בכפר סבא

מתווך דירות בכפר סבא, כזה שחי את האזור יוכל ללוות אתכם בכלל שכונות כפר סבא השונות, עד כדי מציאת דירה המתאימה לכם ובאופן אישי. לכם ולתא המשפחתי הנוכחי והעתיד שלכם. בית הינו מקום בעל השפעה עצומה על עתידכם, עתיד בני ובנות זוגיותכם וילדכם, תעזרו במתווך דירות בכפר סבא, כדי למצוא את בית חלומותיכם.

דירות משתלמות מבלי לעזוב את המרכז

העיר כפר סבא ממוקמת בלב השרון, צפונית להוד השרון, מזרחית לרעננה ועל השתלבות עורקי התנועה המרכזיים של כביש 4 ו-531. העיר מהווה מרכז מסחרי, רפואי וחינוכי חשוב לכל אזור השרון ומציעה גם מרכז תעשייה גדול, מקומות בילוי ושטחי מסחר ופנאי רבים ופופולריים.

מחירי העיר גבוהים ביחס לפריפריה, אך לא ביחס לערים כמו רמת השרון או הרצליה, מה שמציב אותה כעיר אטרקטיבית במיוחד למגורים וכמקום שאליו מגיעות משפחות שמחפשות עיר מרכזית, מבלי השאון וההמולה הטיפוסיים של גוש דן. קצת כמו ללכת עם ולהרגיש בלי. למעשה, התפיסה הזו היא שמביאה לעיר לא רק משפחות וזוגות צעירים, אלא גם משקיעים איכותיים בנדל"ן.

העיר קיימת למעשה כבר למעלה ממאה שנים, במהלכם הגיעו אליה תושבים ממגוון עדות ומקומות. בתוך העיר ניתן לפגוש בקלות במגוון רחב של פארקים, מגרשי ספורט ומגרשי משחקים, מצפורים, שטחים לפיקניק ועוד.

 

חינוך בכפר סבא

מערכת החינוך המקומית משקיעה בתלמידים ומספקת תמיכה רבה מאוד לתלמידים מתקשים. גם תחום הדיור משגשג ונהנה ממגוון שכונות נחשקות למגורים, כולן טובלות בירוק ובסביבה נעימה. למעשה, החינוך בכפר סבא ידוע כבר שנים באיכותו הגבוהה והעיר מפעילה גנים, חטיבות ותיכונים מוצלחים מאוד, בהם אחוז הזכאים לבגרות בעיר עומד על 81.4%! כמו כן, החתך הסוציואקונומי של כפר סבא במדד הכלכלי-חברתי נמצא בציון 8 המעולה.

 

נדל"ן בכפר סבא

המיקום המרכזי של כפר סבא בלב השרון הופך אותה למוקד השקעות נדל"ן פופולרי, מה שעשוי להעלות את ערך הדיור בשנים הקרובות. כיום היצע הדירות למכירה בעיר רחב ועל אף העלות הנמוכה יחסית, מדובר בתשואות טובות. מנגד ישנן גם דירות יוקרה שמוצעות לרכישה ובעלויות גבוהות, אם כי גם כאן מדובר בתשואה משמעותית.

בכלליות מתאימה העיר למשפחות צעירות וותיקות שיש להן מקום תעסוקה באזור, זוגות שמעוניינים בשיפור כללי של איכות המחייה, סטודנטים שלומדים במכללות השונות באזור ועוד. רוב הדירות נמכרות בפרק זמן של כ-4 חודשים בלבד.

 

תכנון העיר והחזות הטיפוסית

כפר סבא נוסדה ב-1903, אז נחפרה התעלה הראשונה מאחורי מבנה העיריה וניטעו בה שני אקליפטוסים. אדמה זו נמכרה ונחפרה בה הבאר ההיסטורית בשנת 1906. בין חלוצי העובדים בעיר היו גם דוד בן גוריון וברל כצלסון. השלטון העות'מאני שלט אז וסירב לספק רישיונות בנייה, מה שאילץ את המתיישבים להתגורר בצריף רעוע ומאוחר יותר במבנה דמוי אורווה עם חלונות בגג הרעפים. לימים נהרס מבנה זה ובמקומו נבנתה עיריית כפר סבא.

כפר סבא עברה לא פחות מארבע תוכניות מתאר שונות המאפיינות את מראה העיר. האחרונה מביניהן קבעה את בנייתו של מרכז עירוני חדש, שחיבר למעשה בין קצוות העיר. הוקם מרכז לחינוך וספורט ומגרשי אתלטיקה והאצטדיון המקומי.

החלטות נוספות היו לשלב אדניות בנויות במרפסות הבניינים וחיוב הקבלנים לבניית קשתית בפתחי החנויות. הדבר יצר מראה פסטורלי מקסים ורגוע לכל פינות העיר ובשילוב תוכנית הקמת הפארקים והגנים בעיר, היא התחדשה בסביבה ירוקה וקסומה שמשדרת יוקרה אך בו זמנית גם רוגע, כפריות וחמימות.

כיום נכון לשנת 2021, פורסם כי כל עתודות הקרקע של העיר כפר סבא נוצלו. קצב גידול האוכלוסייה בעיר עומד על 0.7% בשנה והעיר נקלעה למצוקת שטחי בנייה חדשים. כעת מתגבשת תוכנית חדשה לפתרון הבעיה ומציאת מענה מתאים עד לשנת 2030. במקביל, הפרויקטים שכבר יצאו לדרך בעיר ממשיכים בבנייתם, כמו 200 הבניינים בשכונת כפר סבא הירוקה, שצפויים לאכלס בקרוב כ-20 אלף תושבים.

 

תרבות ופנאי בכפר סבא

הפעילות התרבותית הענפה של העיר מתרכזת בעיר בשני מבנים בתוך קריית ספיר: היכל התרבות העירוני המציע מגוון מופעים ונמצאים בו הספרייה הלאומית ואתר הנצחה לחללי העיר ואולם הראשונים שמוקדש להיסטוריה ותולדותיה של העיר. נמצאים כאן גם הקונסרבטוריון העירוני, ספריה ואולם ספורט.

בעיר ניתן למצוא גם מגוון מקומות לפעילות ספורטיבית כמו אצטדיון הכדורגל, ספורטק, מגרשי אתלטיקה, בריכת שחייה ציבורית, קאנטרי, מטווח עירוני, מסלולי הליכה רבים, מתחם סקייטפארק גדול ועוד.

 

מתחמי תעסוקה ומסחר בכפר סבא

העיר נהנית משני אזורי תעשייה וכמה מוקדים מסחריים. אזור התעשייה הוותיק מיועד בעיקר למפעלים מתחומי ההייטק והטכנולוגיה ואזורי המסחר נמצאים לאורך רחוב ויצמן, הרחוב הראשי בעיר.

סמוך לכיכר העיר נמצא מתחם "קניון ערים" והוקמו עוד מספר חנויות וקניונים כמו מרכז הקניות G ומתחם הסינמה סיטי. עם הקמתה של כפר סבא הירוקה התחדשה השכונה גם בקניון בשטחה. בשנת 2016 נפתח קניון אושילנד באזור התעשייה ובו רשת קולנוע הוט סינמה.

כפר סבא נמצאת בין שני עורקי תנועה מרכזיים מאוד: כביש מספר 4 ממערב וכביש 6 ממזרח. בין שני הכבישים עובר גם כביש 531 המאפשר גישה טובה פנימה והחוצה מהעיר בעיקר מכיוון דרום. הדבר מאפשר לתושבי העיר לצאת למקומות עבודה שונים בערים כמו הוד השרון, רעננה, הרצליה או תל אביב וליהנות מגישה טובה חזרה לשכונות העיר. בעיר עוברת גם רכבת ישראל.

תיווך דירות בכפר סבא
תיווך דירות בכפר סבא

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader