תיווך דירות בהוד השרון

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

הוד השרון הפופולרית והמבוקשת הפכה לסמל השילוב המנצח בין חיים בעיר לאווירת כפר. פלא שרבים מחפשים תיווך דירות בהוד השרון? אם גם אתם מתכננים לעבור לעיר ולהכות שורשים, רצוי לדעת תחילה מספר דברים חשובים על שכונות עיר ולמצוא מתווך מומחה שיסייע לכם להגיע לעסקה מתאימה וליהנות ממגורים בעיר מרכזית, מתקדמת ומבוססת מאוד.

 

נדל"ן בהוד השרון

תנופת הפיתוח של העיר ממצבת אותה כאחת הערים המבוקשות למחייה איכותית ומתקדמת באזור המרכז וכבעלת פוטנציאל רב הן למשפחות צעירות המחפשות איכות חיים וקהילה חזקה והן למשקיעים ולמשפרי דיור שמעוניינים בתשתית טובה ומניבה שתשתלם להם לאורך זמן.

מרבית המתעניינים בעיר תוהים מי מהשכונות המקומיות תתאים להן יותר, מי נחשבת יותר, מי מציעה נגישות טובה למוסדות חינוך ומקומות תעסוקה, מיהם התושבים המקומיים ומהם היתרונות בכל אזור.

 

תיווך דירות בהוד השרון למכירה ולקנייה

מתווך הדירות הוא הגורם המקצועי שיכול לענות על כל שאלה לגבי הנכס שאתם מתכננים לרכוש או למכור – מה מצבו, מהם יתרונותיו, מה קורה בבניין, ברחוב או בשכונה, מהם המוסדות הקהילתיים והציבורים שקיימים והכי חשוב – מהם התעריפים שבהם בוצעו העסקאות האחרונות בסמוך. המתווך מברר מהם הצרכים החשובים ביותר של הקונה או המוכר ומאתר עבורכם את המתעניינים הפוטנציאליים שעמם אפשר להתקדם.

 

השכונות המומלצות בהוד השרון

שטחי העיר הירוקה והמרווחת גובלים בפתח תקווה ונחל הירקון בדרום, ברמת השרון במערב, רעננה מצפון וכפר סבא ממזרח. לעיר יש גבול גם עם מספר יישובים במועצה האזורית דרום השרון: עדנים, רמות השבים, ירקונה, גני עם, כפר מל"ל וגבעת ח"ן.

בתוך העיר קיימות מספר שכונות שהפכו לאורך השנים לטובות והנחשקות ביותר למגורים בעיר:

 

רמות מנחם

שכונה גדולה ומרכזית הנמנית עם הוותיקות בעיר. בשכונה זו הוחלו לאחרונה מספר פרויקטי בנייה חדשים שהעלו את מחירי הדיור ושווי ערך הדירות. החתך הסוציואקונומי של השכונה עומד על החתך הכללי בעיר המהווה את ציון 9 הגבוה שאליו שואפות שכונות חזקות רבות בערים הגדולות. חלק מהסטטיסטיקות אף מעריכות שציון השכונה עלה לכדי 10.

השכונה כוללת מספר רב של בניינים רבי קומות, מוסדות ציבוריים, גנים ובתי ספר, פארקים וגינות שעשועים מהם תוכל ליהנות אוכלוסייה מגוונת מאוד: משפחות, רווקים, פנסיונרים, חילוניים ומסורתיים כאחד.

 

מתחם 1200

מדובר בשכונה נחשקת השוכנת על צירי התנועה המרכזיים של כביש 6 וכביש 531 ובסמיכות לתחנת הרכבת המקומית. השכונה תוכננה כך שתדגים מראה ואווירה מודרניים המציעים חיים קהילתיים איכותיים וללא שינוי עתידי שישפיע על הצביון השכונתי. כאן תמצאו מספר בתי ספר וגנים סמוכים וגישה טובה למרכז המסחרי של שכונת מגדיאל הסמוכה ולזה הנחשב של כפר סבא.

 

נווה הדר

מדובר בשכונה שעוצבה ותוכננה כבעלת מראה כפרי ייחודי, הסמוכה מאוד לכביש 4 כך שקל מאוד לצאת ולהיכנס לעיר. השכונה דורגה כיוקרתית ביותר בהוד השרון במהלך העשור הקודם ויוקרתה נשמרה גם עם כניסת העשור הנוכחי שעד שנת 2030.

בשכונה ישנם מספר מרכזי קניות, פארק גדול (פארק ארבע העונות) ומקומות בילוי איכותיים. קיימים כאן גם גנים ובתי ספר רבים והאווירה עצמה צעירה. כמו כן, ישנה בנייה פרטית על חלקות גדולות (בין 400-1,700 מ"ר) המאפשרת רמת חיים גבוהה וחיי קהילה המורכבים בעיקר ממשפחות צעירות.

 

שכונת רמתיים

בשכונת רמתיים תמצאו אוכלוסייה אמידה בגילאים מגוונים, שמעוניינת בחיים אורבניים הכוללים חיי קהילה מפותחים. תושבי השכונה נהנים ממגוון פעילויות חברתיות, תנועות נוער, גנים, גינות שעשועים ומוסדות ציבוריים רבים. בשנים האחרונות קיימים מספר פרויקטים במסגרתם הוקמו בנייני מגורים חדשים ותמ"אות, מה שהביא אוכלוסיה צעירה ומבוססת חדשה לאזור.

בנוסף, מיקומה המרכזי של השכונה מציע מסעדות ובתי קפה טובים, מגרשי חניה ותווי חניה אזוריים, תחבורה ציבורית נוחה ונגישות טובה פנימה והחוצה מהעיר גם בכלי הרכב הפרטיים.

 

נתוני הדיור בשכונות המבוקשות

בדירוג שכונות היוקרה של הוד השרון ניצבת פעם אחר פעם נווה הדר במקום הראשון. המקום השני שייך לשכונת רמת מנחם ואחריה במקומות השלישי והרביעי שכונת רמתיים ומתחם 1200 לפי הסדר. שכונות אלו נמצאות גם במקומות 1-4 ביחס לכמות העסקאות המקומית השנתית המונה מאות עסקאות קנייה ומכירה.

על פי נתונים סטטיסטיים שבדקנו, ישנן יותר מ-1,000 דירות מיד שניה שמוצעות מידי חודש למכירה בהוד השרון. היצע הדירות הגדול ביותר כולל (על פי סדר יורד) את השכונות מגדיאל, רמתיים, מתחם 1200, מתחם 200 ורסקו ג'. רוב המחפשים מעוניינים בדירות 5 חדרים.

 

עורך דין נדלן בהוד השרון

אם אתם מתכוונים לרכוש דירה בעיר, מומלץ לפעמים גם להתייעץ עם עורך דין נדלן. מכוון שעסקאות קנייה ומכירה של דירות מגורים כרוכות לפעמים בסכומים כספיים גבוהים ולא זו בלבד ששווי הקנייה יקר, גם ההוצאות הנלוות אליה כמו מיסוי, אגרות ואפילו שיפוץ צריכים להיכלל בחשבון.

לאור כל אלו, חשוב שיהיה לצידכם גורם שיטפל בעסקה מבחינה משפטית וחוזית, יבטיח את זכויותיכם בתהליך הקנייה וימנע טעויות בעת ניהול המשא ומתן והחיתום על הסכם המכר.

 

קניית דירה בהוד השרון

מתווך נדל"ן מהוד השרון המתמחה בעסקאות מכירה ורכישה מטפל לעתים גם בתמ"אות ובשכירויות, כאשר גם הם דורשים הסכם מקיף המבטיח את זכויות בעלי הדירה החדשים ומצריך לא פעם את בדיקת הביטחונות מצידם של המוכר או היזם. על כן, מומלץ לעבוד עם מתווך אשר עובד בצמוד עם עורך דין נדלן ובכך יכול לספק את החבילה המלאה.

הכוללת בתוכה כמו גם בדיקת השעבודים הקיימים בנכסים שמוצעים למכירה או רלוונטיים לקנייה, את הרישום הקיים להם בטאבו ובמינהל, את התוכניות למבנה כפי שנמצאות ברשויות ועוד.

 

מכירת דירה בהוד השרון

כמות העסקאות המכובדת שמתרחשת מידי שנה בהוד השרון, מצריכה מידע ושליטה רבים ביצירת עסקת המכירה וזאת כדי להימנע ממצב של פגיעה בזכויות המוכר וגרימת נזקים כלכליים עתירי השלכות. לכן בכל תהליך קנייה, מומלץ לקבל סיוע וליווי מן הרגע הראשון, לאפשר למתווך ולאחר מכן לעורך הדין לבדוק היטב את הדירה הפוטנציאלית ולנהל לגביה משא ומתן מתוך הבנת החוק והליך עסקאות תקין.

 

עסקאות נדל"ן בהוד השרון – מה חשוב לדעת?

רוב המוכרים והקונים מבצעים את עסקת הנדל"ן באופן חד פעמי ובכל אופן, לא בצורה תדירה במיוחד. לכן מתווך הדירות הוא הגורם היחידי שבקיא בתחום המכירה והקנייה של דירות בהוד השרון על בסיס יומי ולכן יוכל ללוות אתכם טוב יותר מאשר ביצוע פעולות עצמאיות, בייחוד לאור התייקרות המחירים בעיר ושווי הדירות בשכונות המבוקשות של הוד השרון.

 

חיים בכפר שהוכרז כעיר

הוד השרון היא עיר חדשה יחסית, מאז 1990. היא אוחדה מארבעה יישובים ששטחם הכולל הוא 20,000 דונם: מגדיאל, כפר הדר, רמתיים ורמת הדר – כולם יישובים חלקאיים שהפכו למועצה מקומית ובהמשך מועצה זו קיבלה את מעמדה כעירייה. סמל העיר אף כולל את התשתית החלקאית שהוד השרון צמחה מתוכה: על הדגל מופיע עץ ועליו 4 תפוזים, המציינים את 4 היישובים.

שטח העיר (מספר 26 בערי ישראל בגודלה) המהווה כמחצית משטחה של תל אביב, נמצא באזור הדרומי של השרון ועל צומת דרכים מרכזי ההופך אותה לעיר חשובה ומפותחת.

יש מי שרואה בהוד השרון כעיר הכפרית הגדולה והנחשקת ביותר בישראל. לראיה, הצמיחה העירונית המהירה של העיר שכוללת בנייה ופיתוח משלבת בקפדנות רבה את הטבע והנוף. צפיפות האוכלוסיה בעיר היא הנמוכה מבין ערי השרון ולכן המגורים כאן הם אמנם בסביבה אורבנית, אך עטופים בשפע עצום של ריאות ירוקות: פארקים, גינות, מגרשים וכיכרות תנועה מעוצבות.

כמה נתונים מעניינים על הוד השרון:

  • מספר התושבים בעיר הוא כ-65,000 (מקום 26 בגודלה של העיר בישראל)
  • קצב גידול האוכלוסייה השנתי עומד על 1.4% – נתון כמעט זהה לגידול השנתי של העיר תל אביב
  • המדד החברתי-כלכלי של העיר הוא 9, מה שהופך אותה לאחת הערים המשגשגות והאיכותיות בישראל.
  • אחוז הזכאים לתעודת בגרות בעיר הוא 86.5%
  • השכר החודשי הממוצע של תושבי הוד השרון הוא 13,300 ₪.
  • העיר גדלה בקצב מהיר ביותר, אך עדיין נחשבת לשיאנית השטחים הפתוחים והחקלאיים.

 

נדל"ן בהוד השרון

הוד השרון נמנית עם הערים המתוכננות בישראל, מה שהופך את שכונותיה לבעלות סטנדרט בנייה גבוה מאוד.

המבנים החדישים ניצבים לצד מבני חינוך ותשתיות כבישים מפותחות, מוסדות ציבוריים המותאמים לכל חלקי האוכלוסייה ונוי שתורם לטיפוח והנראות הכללית וטופח במסגרת תוכנית עירונית בשם "הוד השרון – עיר קהילה ירוקה" (2005). כל אלו מושכים לעיר עוד ועוד תושבים מרמה סוציו אקונומית גבוהה, הנהנים ממגורים אורבניים מפותחים שהירוק שולט בהם.

בהשוואה ליתר ערי השרון, מדובר בפנינת נדל"ן מעניינת, שזכתה לכמות הגדולה ביותר של היתרי בנייה ליחידות דיור חדשות.

 

תרבות ופנאי בהוד השרון

הוד השרון היא מקום מושבה של מכללת "שערי משפט" היוקרתית ושל מרכזי חינוך מתקדמים מהמובילים בישראל, הכולים ימי לימודים ארוכים ופעילויות תרבותיות וקהילתיות שונות. בעיר ניתן למצוא מספר גדול של מרכזי תרבות, ספורט, אומנות ומועדוניות קשישים וצעירים, מה שהופך את העיר לבית חם הן למשפחות ולזוגות צעירים והן לוותיקי העיר.

בשנים האחרונות התחזקה הסצנה הקולינרית המקומית ונפתחו בהוד השרון מסעדות ובתי קפה מגוונים. ישנו הרבה אוכל רחוב ברחבי העיר ובייחוד במרכז, שכולל מספר עסקי מזון מוכרים וותיקים.

 

תחבורה בהוד השרון

הקרבה של העיר לכבישים המרכזיים 4,5,6 ו-531 הופכת אותה למרכזית המתקיימת על צירי תנועה ראשיים. בנוסף, מיקומה של העיר בשכנות לערים הרצליה, כפר סבא, רעננה ופתח תקווה מקרבת אותה משמעותית למקומות תעסוקה רבים כמו גם לאזורי הפנאי והמסחר של אזורי השרון וגוש דן.

קיומו של כביש 531 מקרב את העיר לתל אביב יותר מכל עיר אחרת בשרון ומזרים אליה אוכלוסייה מבוססת ואיכותית המחפשת מגורים נוחים בקרבה יחסית לבירת המרכז. כמו כן, ישנן תוכניות ליצירת רכבת קלה בעיר והקמת תחנת רכבת ישראל שתחבר את הוד השרון לכל הערים שסביבה במרחק של דקות נסיעה בלבד.

 

שכונות מפתח בעיר הוד השרון

לעיר מספר שכונות מרכזיות מפותחות ומבוקשות:

 

שכונת מגדיאל

שכונה מבוקשת, המציעה שפע בניינים רבי קומות במחיר בר השגה לזוגות צעירים. השכונה קרובה ליציאות מהעיר ולרכבת ונהנית מכמה בתי ספר יסודיים נחשבים.

 

שכונת 1200

שכונה חדשנית ומתוחכמת הנהנית מבניינים מודרניים וקהילה חמה ופעילה. ישנם מוסדות חינוך לרבות גנים בתוך תחומי השכונה וגם היא נגישה מאוד לעורקי התנועה המרכזיים. לשכונה זו אין אמנם מרכז מסחרי עדיין, אך מגדיאל הסמוכה עונה על צרכי התושבים בהקשר הזה. השכונה סמוכה גם למרכזי הקניות הגדולים של כפר סבא.

 

מתחם 200

זוהי שכונה פסטורלית שבליבה פארק גדול ורגוע וסביבה בתי המגורים על הצביון הקהילתי המגובש והפעיל שקיים בהם. לשכונה גנים ובתי ספר חדשים כולל חטיבה ותיכון, קניון מסחרי קטן ומתחם מסעדות ושופינג.

 

רמת הדר

גם כאן הצביון כפרי ופסטורלי בזכות פארק מקומי נחשב והימצאותם של הספורטן והספורטק בשכונה זו. רמת הדר התחדשה לאורך השנים ברחובות חדשים ונוסדו בה בתי ספר ותיכון מהמובילים בעיר. השכונה מאופיינת בצמודי קרקע ומיעוט יחסי של בניינים, שנבנו כבנייני בוטיק נמוכים.

 

גיל עמל

שכונה שנהנית מביקוש מוגבר ובנייה של קוטג'ים רבים. קרובה לצומת רעננה ואזור התעשייה של כפר סבא, מתחמי קניות ומתחם הסינמה סיטי בגלילות. סמוכה לצירי התנועה המרכזיים ומכילה את בית הספר המבוקש תל"י (יסודי משולב עם חטיבה מכיתה א' ועד ט').

 

שכונת הפרחים

אזור גדוש במשפחות המתגוררות בבנייני בוטיק וצמודי קרקע ושלל פעילויות תרבות מקומיות.

 

נווה הדר

שכונה המאופיינת בבתי קרקע גדולים ומחירים נוחים למדי, מה שהופך אותה למקום נעים וכפרי למחייה.

 

נווה נאמן

שכונה וותיקה ומרכזית שלא מוותרת על הצביון הירוק והשקט. כאן קיים גם בית ספר יסודי נחשב לאומנויות.

 

רמתיים

שכונה וותיקה ואיכותית, סמוכה למרכז העיר ומבוקשת מאוד הודות לפעילויותיה החברתיות המגוונות והצביון הכפרי הנחשק. השכונה כוללת מספר בניינים חדשים ומושכת אוכלוסייה צעירה ואמידה למקום.

 

חינוך בהוד השרון

בהוד השרון פועלות 5 חטיבות ביניים, 5 תיכונים ולמעלה מ-50 גני ילדים, בהם מתחנכים יחד כ-15,000 תלמידים מגיל 3 ועד סיום התיכון. העיר נהנית גם ממוסדות חינוכיים ייחודיים כמו בית הספר הדמוקרטי, בית הספר תל"י המוגדר כיסודי עד כיתה ט', בית ספר מוצלח אומנויות, תיכון מקצועי, טכנולוגי ועיוני.

בנוסף ישנה מועצת נוער עירונית הנבחרת על ידי בני הנוער באופן דמוקרטי דרך בתי הספר ותנועות הנוער ומקבלת החלטות שונות. כמו כן ישנו מספר רב של תנועות נוער בעיר: הנוער העובד והלומד, הצופים, בני עקיבא, איגי לנוער גאה, כנפיים של קרמבו, חוגי סיירות של קק"ל ועוד. כמחצית מבני הנוער בעיר חברים באחת מתנועות הנוער.

תיווך דירות בהוד השרון
תיווך דירות בהוד השרון

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader