עורך דין קניית דירה ברמת השרון

להשארת פרטים לשיחת ייעוץ:

מחפשים עורך דין קניית דירה ברמת השרון? בעמוד זה נלמד על סוגי העסקאות הקיימות בעיר, התנעת תהליך החיפושים, תהליך הרכישה ומה הוא כולל, ועוד. קניית דירה ברמת השרון מאפשרת לתושבים החדשים ליהנות מעיר איכותית, מבוססת ונעימה למחייה, אך שליטה בשוק המקומי, בנדל"ן בכלל ובדיני מקרקעין בפרט, תכריע את הכף בין קניית דירת החלומות לרכישה גרועה ובעייתית. לכן רצוי שאת כל התהליך ילווה עורך דין מקצועי ומנוסה, שמכיר את התחום ואת העיר לעומק ויבטיח לכם עסקה מוצלחת, כשרה וחלקה.

 

עיר איכותית, מגוונת ואטרקטיבית למגורים

רמת השרון היא עיר "נחשבת" ולכן הביקוש אליה גבוה תמיד. משפחות רבות עם ילדים קטנים מעוניינות לספוג בה את מערכת החינוך הטובה של הגיל הרך. משפחות מתבגרות מעוניינות להצטרף למסלולי הלימוד התיכוניים הייחודיים שמתרחשים בעיר. פנסיונרים מוצאים בה שכונות שקטות וירוקות המשמשות כמפלט נוח ואטרקטיבי, נגיש וקהילתי לחיי הפרישה. משקיעים נהנים מתשואה משמעותית ביותר בשכונות המבוקשות.

 

עורך דין קניית דירה ברמת השרון – הליווי משפטי לעסקה

בין אם אתם משפחה קטנה או גדולה, משקיעים, זוג צעיר או וותיק, חשוב שהמלווה של העסקה שלכם יהיה עורך דין מוסמך מתחום הנדל"ן. עורך הדין מלווה את תהליך הרכישה בעיקר ביחס לשלושת התנאים המסחריים החשובים ביותר: מחיר הדירה, מועד התשלום ומועד המסירה, אך הוא מבצע עבורכם גם שורה של בדיקות קריטיות להחלטה על הרכישה ומעביר בעלות בטאבו בסיום.

סיבה נוספת להתייעץ מבעוד מועד עם עורך הדין, היא השמירה על זכויות פיננסיות. עורך הדין למקרקעין מספק מידע גם בנוגע לחבויות מס ולזכויות שייתכן ויפחיתו ממנו במעמד הקנייה וייתכן שיוכל ללוות אתכם גם בעת החתימה על חוזה המשכנתא מול הבנק.

ככל שמדובר בניירת רשמית וחתומה שאתם אמורים לבצע בדרך, עורך הדין יהיה שם כדי לוודא שלא מתבצעות טעויות ושהחוזה לא פוגע בשום דרך באינטרסים האישיים שלכם.

עו"ד לרכישת דירה ברמת השרון והסביבה

למרות הליווי המשפטי הצמוד שעורך הדין מעניק לעסקת המכירה, הוא עדיין לא יוכל לתפקד כמתווך הנדל"ן כדי למצוא עבורכם את הדירה המתאימה ביותר למגורים. רמת השרון היא עיר גדולה ונחשבת, אך היא מכילה שכונות טובות יותר ופחות ככל הערים ולכן אתם אלו שתצטרכו להחליט מהי חוויית המגורים הרצויה לכם באופן אישי.

רק אחרי שתמצאו את הדירה המתאימה ותקבלו אישור עקרוני מהבנק למשכנתא/ מחזור משכנתא/ גרירת משכנתא וכיוצ"ב תוכלו לפנות לעורך הדין.

 

התנעת תהליך החיפושים לקראת הקנייה

יש כמה וכמה דרכים שיעזרו לכם למצוא דירות פוטנציאליות בתוך רמת השרון: חיפוש פוסטים ומודעות מכירה באתרי הנדל"ן השונים והרשתות החברתיות, פנייה לחברים מקהילת העיר או הצטרפות לקבוצות שבהן הקהילה פועלת, פנייה לרשויות המקומיות ובדיקה לגבי פרויקטים חדשים, שוטטות יזומה בעיר מתוך כוונה למצוא שלטי "למכירה" או משרדי מכירה של דירות קבלן חדשות, פנייה למתווך נדל"ן מקומי ועוד.

לאחר מכן, עליכם לקבל החלטה מושכלת ביחס לכל דירה שפגשתם. תצטרכו להתייחס למראה והמצב של הדירה, לתקינות המערכות הקיימות בה (ברזים, ארונות, קירות, מרצפות וכד'), למה שרואים מהחלון, לרעש החיצוני, השכנים, הרגלי המחייה של התושבים בבניין והשכונה בפרט, האם יש חניות, שבילי הליכה, מרחק מהכביש הראשי או התחבורה הציבורית, רמת הבטיחות והנעימות בעת הימצאותכם בדירה, ברחוב ובשכונה, חתך האוכלוסייה הכללי ועוד.

 

קניית דירה יד שנייה בסיוע עו"ד

כאשר תמצאו את הדירה המתאימה, תוכלו לפנות לעזרתו של עורך הדין. כעת משימתו של עורך הדין היא לאמת את כשירותו של הנכס מבחינת המכירה ולגבש אינפורמציה רחבה שתשמש את הקונים במסגרת המשא ומתן.

עורך הדין יוכל להעלות בפניכם שאלות ובדיקות שייתכן ולא חשבתם עליהן קודם ותהיה גם להן חשיבות רבה. לאחר מכן יהיה אפשר לדון בעסקת הרכישה ולנהל משא ומתן יעיל, שלאחריו ינסח המוכר מטעמו (ועורך דינו) את הסכם המכר. הסכם זה הוא חוזה מחייב מבחינת שני הצדדים ולכן עורך דינכם יעבור עליו היטב, ידרוש בתיקון או במו"מ נוסף ויגיע לחוזה הטוב ביותר מבחינת האינטרסים האישיים וההגנה המשפטית על זכויותיכם.

 

קניית דירת קבלן בעזרת עורך דין מקומי

בעת קניית דירה חדשה, עורך הדין יוכל לטפל בתהליך מול הקבלן, לבדוק אותו ואת טיבו, את החוזה שהוא מציע ולהציף דרישות שלא חשבתם שיהיה בהן צורך, כמו למשל קבלת הסכם עבודה הקובע את לוחות הזמנים, טיפול בליקויים או ביצוע שיפורים לדרישת הבעלים העתידיים של הדירה, הימצאות באתר ועוד.

כאשר עורך דין נדלן מלווה אתכם עד למסירת הדירה, הוא שומר באופן מוחלט על זכויותיכם. כך, כל עיכוב או הפרה של התחייבות מצד הקבלן יחייבו אותו במתן פיצוי. הקבלן לא יוכל לפעול על דעתו וכך כבעלי הדירה החדשים תדעו שאתם מקבלים דירה ראויה, כפי שהובטחה לכם וללא בעיות.

 

קניית דירה ברמת השרון היא תהליך שלם

כפי שקראתם, קניית דירה ברמת השרון היא תהליך הכולל בדיקות, בירוקרטיה וחוקיות רבה. תהליך זה מתחיל בהגדרה אישית של רצונות ומטרות, ממשיך הלאה בחיפושים אחרי דירה מתאימה ומסתיים מול גורם מקצועי, המעניק לכם הגנה וכלים שמסדירים את פעולת הרכישה. כבר מצאתם דירה שמתאימה לכם ברמת השרון? כעת זה הזמן להיפגש עם אנשי המקצוע ולהתקדם בתהליך הקנייה.

עורך דין קניית דירה ברמת השרון
עורך דין קניית דירה ברמת השרון

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין הוא מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואין באמור לעיל בכדי להוות המלצה לנקיטת הליכים ו/או להימנעות מהם. מומלץ להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום בטרם נקיטת כל פעולה. למען הסר כל ספק, האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

משרדנו בתקשורת

עו"ד יוני לוי
עו"ד יוני לוי

עורך דין מקרקעין, המלווה פרויקטים של נדל"ן בארץ ובחו"ל כבר מעל 10 שנים. אני חי, נושם ואוהב את עולם הנדל"ן ושמח להעניק מהידע והניסיון המקצועי שלי ללקוחותיי. אני מאמין שלכל אחד מגיע עתיד כלכלי טוב ויציב, ואני כאן ללוות אתכם בפשטות, בתהליכים מורכבים בעולם הנדל"ן.

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 60 ביקורות
×
js_loader